Freddie King

Allt om musik, musikvideo, konserter, festivaler osv.

Moderator: Redaktörer

Lasse-

Freddie King

Inläggav Lasse- » 2015-07-23 20:13

Hej jag har en massa musik i huvudet som jag försöker att sortera ut till något vettigt så idag var jag runt
skivbörserna vid St Eriksplan och Odenplan och letade efter skivor med Freddie King utan att hitta något
gångbart så tillslut när jag var hemma så kollade jag på Ginza efter Freddie King och hittade en del
Både lp och cd och en skiva heter Burglar och jag tror att jag har den någonstanns i skivsamlingen sedan länge.

Finns det någon skiva med Freddie King på Ginza som är bra som man vill köpa och så ska jag kolla
på Pet Sounds oxå på Skånegatan på söder.

Lasse-

Bastardo

Re: Freddie King

Inläggav Bastardo » 2015-07-30 16:35

Jag gillar kanske mer Albert King, men kan försöka rekommendera några skivor ändå.
My Feeling For The Blues borde vara helt okej för priset.
Båda samlingsalbum ser ut att vara vänligt prissatta på Ginza. De här två skulle jag köpa, om jag vore dig, 169 kr per styck.

Blues Guitar Hero
Blues Guitar Hero Vol 2

Lasse-

Re: Freddie King

Inläggav Lasse- » 2015-07-30 18:22

Hej jag får prova Albert King på Ginza och skivfacket på Pet Sounds med Freddie King var tomt efter frågande
Eftersom jag inte hittade Freddie King där direkt så efter funderande så hamnade jag på Plugged Records
i Gamla Stan och där hittade jag en skiva med Freddie King och den skivan finns på Ginza också så jag vet inte om det är
Plugged Records som distribuerar musik till Ginza eller?

Återgå till Musikstugan