01.17 och klarvaken. Har nå'n en gummiklubba att låna ut så man kan slå sig skallen med den?
Fd. högtalarbyggare i samarbete med Monacor AB under 10 år, HiFi Kit Stockholm sedan 1973, Visaton, Inertia AB, Sinus. Sveriges Radio. Deltagit i HiFi och musik, Elektronikvärlden och Teknik för alla.
Jag glömde att rapportera in igår, men jag tog en taktik-vila vid 21.00, hade ställt väckarna på 03.35. (UFC live sändningr startar 04.00) Men jag vaknade 5 minuter före väckarn Så vid 07.00 när galan var över masade jag mig i säng, men jag hann hälsa god morgon till övriga familjen på väg upp
Så en halv insomnia räknar jag åtminstone det som, svarvades vinyler mellan varje fight såklart!
00.14 och forumet är avlidet? Därmed går även jag och sover.
Fd. högtalarbyggare i samarbete med Monacor AB under 10 år, HiFi Kit Stockholm sedan 1973, Visaton, Inertia AB, Sinus. Sveriges Radio. Deltagit i HiFi och musik, Elektronikvärlden och Teknik för alla.
Börjar bli segt här. funderar på att krama kudden.
Å så va klockan 3,30 och ögat e klarvaket. Jävla mygg. dom e så giftiga att dom droppar sin kliande vätska medan dom går på en. Alltså sitter jag här tills dom bitit hustrun och e mätta. Se'n kan man kanske få sova.
Klockan snart 03.00 och ögat är klarvaket, trots att jag är dyngtrött. Just nu är insomnia en förbannelse.
Skall upp oskäligt tidigt i morgon bitti, typ vid 9, så det är väl dags att gå och lägga sig.
Vh, iö
Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).
"Jag" tog bort blindtarmen och alldeles nyss vaknat upp från narkosen. Jag känner mig väldigt flummig och kommer ärligt talat sova sött alldeles strax...
Ordförande i Ljudtekniska Sällskapet sedan 17:e april 2025
Usch, ligga på sjukhus kan vara det sämsta, jag hoppas du snart får komma hem och lyssna på musik! Hörlurar är bara ett undermåligt plåster på en stor blödning
ps. nu är det dags att att ta en powernap om man ska orka kämpa mot John Blund på allvar