Har någon hunnit prova detta?
Rotel 1590
http://www.rotel.com/UK/products/Produc ... ab=2&Pic=1
Moderator: Redaktörer
David_A skrev:uhhh... Vad är det som nämns i tråden om "new EU power restrictions"?
Nattlorden skrev:David_A skrev:uhhh... Vad är det som nämns i tråden om "new EU power restrictions"?
Det har nog med förbrukning att göra, tyvärr... Liknande samma som hänt dammsugarna...
PickePock skrev:Nattlorden skrev:David_A skrev:uhhh... Vad är det som nämns i tråden om "new EU power restrictions"?
Det har nog med förbrukning att göra, tyvärr... Liknande samma som hänt dammsugarna...
Så... snart får man köpa många "små" precis som det tar längre tid att dammsuga nu?
David_A skrev:Vad händer isåfall med stora klassiska bauta-steg som tex Krell?
Nattlorden skrev:David_A skrev:uhhh... Vad är det som nämns i tråden om "new EU power restrictions"?
Fostex skrev:Vad har RB-1590 med Ino att göra egentligen?
DANNY BOY skrev:Fostex skrev:Vad har RB-1590 med Ino att göra egentligen?
Inget mer än att några använder det utgångna Rotel 1090 till sina Ino högtalare och
Jag undrar ifall någon har hunnit jämföra...
jag är ute efter ett lite kraftigare steg till mina pi60s+bs60 än det Emotiva Xpa2 jag har idag...
boom skrev:DANNY BOY skrev:Fostex skrev:Vad har RB-1590 med Ino att göra egentligen?
Inget mer än att några använder det utgångna Rotel 1090 till sina Ino högtalare och
Jag undrar ifall någon har hunnit jämföra...
jag är ute efter ett lite kraftigare steg till mina pi60s+bs60 än det Emotiva Xpa2 jag har idag...
Töm plånboken och köp ett AMP27.
David_A skrev:uhhh... Vad är det som nämns i tråden om "new EU power restrictions"?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster