NirreFirre skrev:Tackar och jepp, AMS1000 x2 plus nån tusing för låda, kontakter mm ingår i de priserna. För Hypex har jag räknat på 2 moduler samt en SMPS600 plus moms och liknande tusing men exklusive frakt. Ser ju ganska fint ut med ~2x570W (eller 350W om man vill ha 0,03% för Roteljämförelse) för ca 7000kr i min mening, dessutom i en förpackning som faktiskt möjliggör denna effekt (i ett vardagsrum, i stängd bänk med minimalt luftflöde, med fru, barn och annat)Börjar det bli dags att stänga köpet och börja inbetalningar samt lägga ordern hos Profusion eller ska vi vänta? Vi är bara uppe i 12 enheter.
Är det någon som vågar uttala sig om varför steget lämnar så pass mycket mer i bryggat läge än i stereo? De flesta hamnar ju runt en dubblering..
Ja, lågapriserna är från historiska köp (sedan ca 4-5 år sedan) inom EU så det kanske är rimligare att sätta ett medel för vad de brukar gå på idag.. inte helt spännande att extrahera denna info också..
Tänkte väl det. Du är ordentligt

Jag är fortfarande sugen. Vart så upptagen med annat att jag inte riktigt kollat in allt än. Skall göra det lovar jag.
4ggr effekten är det som man teoretiskt tjänar på en bryggning, men att alla steg inte klarar riktigt det i praktiken är en annan sak.