Moderator: Redaktörer
AndreasArvidsson skrev:Ja skall vi försöka få till något kanske? När passar för folk?
AndreasArvidsson skrev:Hur ser det ut 26e september för er andra?
RogerGustavsson skrev:Bevistade Karlstad under tis/onsdag. Synd att man alltid lider av tidsbrist, annars hade jag velat våldgästa lite forumkompisar. Vi hade trots det trevligt i Karlstad, inte minst ångbåtsturen med Polstjärnan och god mat och dryck. Vädret var som väntat, sola i Karlstad men inte hela tiden.
PerStromgren skrev:Det är klart vi ska battla! Hörni, dönickar, gör plats i era kalendrar, annars måste vi ringa in IÖ!
Thzar skrev:26 sept...
Vem?
Hur?
var?
Sola-öl?
AndreasArvidsson skrev:Thzar skrev:26 sept...
Vem?
Hur?
var?
Sola-öl?
Alla som vill
Med mysstämning
Hos mig först och sedan hos max
Jupp
AndreasArvidsson skrev:Det verkar inte som att vi får ihop en jury den 26e heller. Folk är uppenbarligen ganska så upptagna just nu. Vad säger ni om en sola-gök träff utan tävling istället? Lyssna på bra musik och ta några öl ihop bara?
PerStromgren skrev:AndreasArvidsson skrev:Det verkar inte som att vi får ihop en jury den 26e heller. Folk är uppenbarligen ganska så upptagna just nu. Vad säger ni om en sola-gök träff utan tävling istället? Lyssna på bra musik och ta några öl ihop bara?
Fantastiskt bra idé! Var får du allt ifrån?![]()
Jag är på, förstås!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster