Mvh
/Ola
[edit] Ändrar bildlänk till en som förhoppningsvis fungerar bättre.
Moderator: Redaktörer
ofranzen skrev:Jag har ett par piP som jag köpt begagnade men jag tycker de ser annorlunda ut än allas piP här. Är mina en väldigt tidig modell eller vad är det jag har?
Mvh
/Ola
[ Bild ]
ofranzen skrev:Konstigt att bilden inte syntes ordentligt för alla. Jag får öva litet på forumtekniken helt enkelt.
/Ola
Mannegizen skrev:Jag tycker dom ser ut som pi10'or.
IngOehman skrev:Mannegizen skrev:Jag tycker dom ser ut som pi10'or.
Ja, så har de nog kallats (trots att pi10 egentligen är det "riktiga" namnet på piP), och det kan vi kalla dem. Man kan även se dem som en signaturversion av dåtidens piP. De hade högre impedans och lägre känslighet. De hade en mera fallande energikurva i diskanten, som dock hade lägre distorsion än de tidiga piP med original-Audax-diskant. I övrigt var de rätt så lika.
paa skrev:ofranzen skrev:Konstigt att bilden inte syntes ordentligt för alla. Jag får öva litet på forumtekniken helt enkelt.
/Ola
Den första bilden ligger på nån Google-server. Kanske man måste ha Googlekonto för att kunna se den, eller så är det något annat som blockerar. Eller så var det bara högst tillfälligt, jag har sett den varje gång jag kollat i tråden.
https://lh3.googleusercontent.com/PSBliVZlgkCIHAOgbPKS33Pn7YBmaFB8BiFJTlTquUqb2ivmhc14NCAFglEHVcfmL7SeaVS33JuVLxN-vi9pPNx6l_CN0JhdQzxgHs4zY29HS8KeWLq8ntiPt9zTA65ulpl8Fiy53UzYrEUBjwcom95A-XHjI-CTUewuY5XXj5IrDaLfuPbQIcyOsgOizfpTejQlwMWyURPyt4H7ZyPg1X_rptjcHWUGBCf5AGJQjhSHO-gcSjKRqkDT9hc-ZGIXdlKMrEmuiGxsmPKVvhhtNl2J-I_LiFVU_nZEC2DT_KwJGcPkACaD5F6XEFdZve7ChPYpCIwEJJ_xNzmXOC-1JCJHDV7FHIB-sByCfNmK3WthJsXmzsenHErxve8L-nXXHn_Aygt3Ku3GqruD3Z3zxx63qFIIfmqGzyLzd5CDJsoM5zJOC79GszsHdsVjuj9XKDau5gyAAD8BGU9V5lpqiJMNK624hVlxMDrsmcHOPELDRkj1KRc9LiCXxZs-fDfA5HzCkiHJ2RsJKnTogmyfWr_0n4e0CXpWk9yk4gg2r4ak=w584-h853-no
murgatroyd skrev:Kan inte svara på varför det inte funkar på vissa browsers, men bildlänken är ju bisarr.... slutar inte på .jpg eller .png osv
Emrik skrev:hur länge användes toarullebasporten?99 det med?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster