Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Vad instigerade förändringen då? Inte enbart förenklad lagerhållning, väl?
IngOehman skrev:Inte nämnvärt, men lite.
Vh, iö
philipbtz skrev:Jag har ingen koll på när det här elementet kom till men kan det vara så att jag blev den första i32s ägare med Z-elementet och kanske även därmed den enda i världen som hört i32s med Z-element??![]()
HenrikTornquist skrev:philipbtz skrev:Jag har ingen koll på när det här elementet kom till men kan det vara så att jag blev den första i32s ägare med Z-elementet och kanske även därmed den enda i världen som hört i32s med Z-element??![]()
Där steg aktierna hos brudarna.
philipbtz skrev:Jag har ingen koll på när det här elementet kom till men kan det vara så att jag blev den första i32s ägare med Z-elementet och kanske även därmed den enda i världen som hört i32s med Z-element??![]()
Nattlorden skrev:philipbtz skrev:Jag har ingen koll på när det här elementet kom till men kan det vara så att jag blev den första i32s ägare med Z-elementet och kanske även därmed den enda i världen som hört i32s med Z-element??![]()
Var bara försiktig så du inte får folk att tro det är i32z du sitter med.
IngOehman skrev:Jag har inte bytt i demoparet ännu, men måste nog göra det. Det skall ju vara representativt.
När det gäller skillnaden så vete tusan om den är hörbar, men man kan mäta den. Den beror bl a på ett fenomen som jag inte trodde skulle märkas knappt allt, nämligen virvelströmmarna i korgen (som är distorsionsgynnsamma) som jag gjort av aluminium istället för magnesium som är det vanligare (billigare) materialet att gjuta i. Elementet beter sig i fritt fält även väsentligt bättre strömningsmässigt än det gamla, men i låda så är den skillnaden praktiskt taget noll. I varje fall om man lyssnar utanför lådan istället för inuti.
Vh, iö
Xenod skrev:Alternativt bygg ett extra demorum där du demar topp+bassystem.
Nattlorden skrev:Xenod skrev:Alternativt bygg ett extra demorum där du demar topp+bassystem.
...i Malmö någonstans.
philipbtz skrev:Nattlorden skrev:Xenod skrev:Alternativt bygg ett extra demorum där du demar topp+bassystem.
...i Malmö någonstans.
Du menar Göteborg va?hade varit kul om du byggde ett gigantiskt optimalt rum Ingvar där du demar de största av toppsystem.
gekados skrev:Kommer B88s då också få ny korg ?
AndreasArvidsson skrev:gekados skrev:Kommer B88s då också få ny korg ?
Den ersätts också av B88z
Xenod skrev:Vad har du köpt för någe?
Nattlorden skrev:Xenod skrev:Vad har du köpt för någe?
pi60s, uppenbarligen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster