Moderator: Redaktörer
ante_77 skrev:Spendor D7 tillsammans med Gold Note elektronik är magiskt.
Nu har du själv öppnat för det, så då blir jag nyfiken på vad H&M var kritiska mot, de är så extremt sällan annat än översvallande positiva om allt de skriver om.ClassicDesign skrev:Spendor D7 är så oerhört kompetenta. Långt mer än vad Hifi&Musik ville få det att framstå.
PerStromgren skrev:Jag tycker också att detta är trevligt, men vill påpeka att en kommersiell forummedlem bör ha en signatur som berättar detta.
Kontrollpanel -> Profil -> Ändra signatur
Alexi skrev:Nu har du själv öppnat för det, så då blir jag nyfiken på vad H&M var kritiska mot, de är så extremt sällan annat än översvallande positiva om allt de skriver om.ClassicDesign skrev:Spendor D7 är så oerhört kompetenta. Långt mer än vad Hifi&Musik ville få det att framstå.
Alexi skrev:Nu har du själv öppnat för det, så då blir jag nyfiken på vad H&M var kritiska mot, de är så extremt sällan annat än översvallande positiva om allt de skriver om.ClassicDesign skrev:Spendor D7 är så oerhört kompetenta. Långt mer än vad Hifi&Musik ville få det att framstå.
vr6jos skrev:Är också sugen på skivspelaren Mediterraneo. Vilken PU är monterad?
ClassicDesign skrev:
Hej.
Ingen arm eller PU monterad. Armen åkte med på ett annat utlån och alla armar är slut för tillfället.
Pickup som brukar sitta på är Tuscany Red. Det har funkat väldigt bra.
Har du någon arm som du kan sätta dit?
vr6jos skrev:ClassicDesign skrev:
Hej.
Ingen arm eller PU monterad. Armen åkte med på ett annat utlån och alla armar är slut för tillfället.
Pickup som brukar sitta på är Tuscany Red. Det har funkat väldigt bra.
Har du någon arm som du kan sätta dit?
Det beror på vad det är för fäste? Jag kör med en Michell Technoarm och Benz Micro Ace SL på min 25kg's Continuo idag. Den går ju att flytta över om fästet passar.
faema skrev:Har just pratat med Jonas på ClassicDesign, nu är spelaren såld, och köpt.
Användare som besöker denna kategori: Miper och 28 gäster