Moderator: Redaktörer
Stefan skrev:Carlsson OA52.3 är perfekta om man har barn
dom har stålgaller och är bra att sitta på
Min 1½ åriga dotter har dom som favoritplats
[img]http://www.carlssonplanet.com/forum/album_pic.php?pic_id=612
[/img]
/stefan
Lena skrev:Är inte det nån byggsats eller vad det heter.....det ska vara färdiga högtalare, utsendet har också lite betydelse och det ska vara nån sorts av skydd på dom(har 2 småbarn hemma)
djberndt skrev:väljer man barnsäkerhetLena skrev:det ska vara nån sorts av skydd på dom(har 2 småbarn hemma)
jag tänkte mer i banorna 'barnsäker=petsäker', och där är ju högtalare med skydd för membranen klart överlägsna de utanHetsporren skrev:Vilka högtalare är egentligen barnsäkra?
Nils skrev:är det inte Carlsson som är lite speciella, i.o.m att man måste ha en hel långvägg dedikerad enbart för 'talarna? för att inte tala om hemmabio (5.1) ... blir ju inte många väggar ledigt för att ha möblermen sånt trams håller väl ändå inte hårdbitna audiofiler på med!
Lena skrev:...jag skulle få hjälp med intalationen av butiken nästa vecka när dom levererar högtalarna, dom borde ju kunna lite om sånt i alla fall....kan man hoppas
RogerGustavsson skrev:Lena skrev:...jag skulle få hjälp med intalationen av butiken nästa vecka när dom levererar högtalarna, dom borde ju kunna lite om sånt i alla fall....kan man hoppas
Butiker med sådana kunskaper är väldigt sällsynta.... Den får gärna nämnas med namn!
Lena skrev:sant...men vi kvinnor har ju bättre smak
Lena skrev:gör du inte?!?...det gör jag flera gånger om dagen
Lena skrev:Om du inte förstått det så är jag en kvinna, trots att jag gillar att lyssna på musik, gärna med bra ljud så är utssendet minst lika viktigt![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster