Moderator: Redaktörer
Objektivisten skrev: Två trummisar, vem har gjort det sen Adam And The Ants ?
CODY skrev:Objektivisten skrev: Två trummisar, vem har gjort det sen Adam And The Ants ?
T ex The Fall i början av 1980-talet, mitten av 1990-talet och sporadiskt sedan 2014. Och sen var väl Gary före Adam, som i och för sig är helt otänkbar utan Gary.
Objektivisten skrev:Två trummisar, vem har gjort det sen Adam And The Ants
Zeeall skrev:Objektivisten skrev:Två trummisar, vem har gjort det sen Adam And The Ants
Amerikanska rockbandet Kylesa.
https://www.youtube.com/watch?v=6MrkRTzqE4I
IngOehman skrev:Jo, jag minns honom förstås.
Är han bättre än typ vilket dansband som helst menar ni? I mina öron är det mesta av hans musik totalt platt och intetsägande.
Han själv är en karaktär förvisso, men det finns ju flera sådana. Fast kanske är just det där platta och intetsägande, tillsammans med en attityd och utstrålning som antyder motsatsen själva grejen?
På sätt och vis var han ju 10 år före sin tid. Det platta intetsägande och ytliga som var hans grej i början av 70-talet slog ju igenom på bred front först tio år senare, alltså på 80-talet.
Bortsett ifrån det så ogillar jag ju våldtäcktsmän, och inte blir det bättre av att det är barn han gav sig på, men jag tycker samtidigt att det är en fråga för sig. Musiken kan utvärderas separat, och mig intresserar den inte det minsta. Det känns mest som musik för dem som inte är intresserade av musik.
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 19 gäster