Hjälp med sladd

Hur funkar tekniken bakom bra hifi?

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
TCM

Hjälp med sladd

Inläggav TCM » 2015-11-12 00:04

Jag skulle behöva köpa en ny elsladd till min sons ministereo (se den extremt snygga "out of focus" bilden). Den kontakten har säkert ett eget namn och var kan jag köpa sådana sladdar?
Bilagor
sladd.jpg
sladd.jpg (53.16 KiB) Visad 1029 gånger
When routine bites hard

Användarvisningsbild
KarlXII
Dussinmänniska

Re: Hjälp med sladd

Inläggav KarlXII » 2015-11-12 00:07

T H E. G O O S E B U M P. F A C T O R

Användarvisningsbild
PerStromgren

Inläggav PerStromgren » 2015-11-12 10:11

Jag tycker att bilden var jättesnygg! Det kommer en liten filur och tittar in i kameran när du håller på att ta bilder på ett högtalarstativ! :D
... tycker jag!

Per

Användarvisningsbild
Almen
Hilbert

Inläggav Almen » 2015-11-12 10:14

"Nämn tre av de köttätande växter som vid mässan i Hannover med hull och hår slukade den då ditresta gosskören. Svara!"

Användarvisningsbild
TCM

Inläggav TCM » 2015-11-12 10:23

KarlXII skrev:http://www.kjell.com/se/sortiment/el/el-produkter/starkstrom/kablar/apparatkablar/apparatkabel-c7-svart-0-5-m-p67093

Tackar! :)
When routine bites hard

Användarvisningsbild
TCM

Inläggav TCM » 2015-11-12 10:23

PerStromgren skrev:Jag tycker att bilden var jättesnygg! Det kommer en liten filur och tittar in i kameran när du håller på att ta bilder på ett högtalarstativ! :D

Det är en lampa, men :D
When routine bites hard

Användarvisningsbild
TCM

Inläggav TCM » 2015-11-12 10:24

Almen skrev:[ Bild ]

Crasher Squirrel

:D
When routine bites hard

Användarvisningsbild
Kalejdokom
ARTist

Inläggav Kalejdokom » 2015-11-12 20:26

Jag är avundsjuk* på människor som behöver köpa sådana sladdar. Om du bodde på Sveriges framsida hade du gärna fått komma hem och rota i mina lådor i garaget; lång? kort? jättelång? svart? grå? vit? i ouppackad plastpåse, eller begagnad? Det är bara att välja. Fråga mig inte varifrån alla dessa sladdar kommer. Eller alla andra varianter, typer, längder och färger. Jag odlar en konspiration om att det försiggår sladdavel i garaget, när jag stänger dörren till...

*) Jag är nog en samlare. Men varje dag när jag går in i garaget önskade jag att jag hade ingenting - bara ett stort och tomt garage med bara möjligheter, att t.ex. bygga de där högtalarna jag skissat på i flera år.

Sorry OT :oops: .

Användarvisningsbild
TCM

Inläggav TCM » 2015-11-12 20:28

Kalejdokom skrev:Jag är avundsjuk* på människor som behöver köpa sådana sladdar. Om du bodde på Sveriges framsida hade du gärna fått komma hem och rota i mina lådor i garaget; lång? kort? jättelång? svart? grå? vit? i ouppackad plastpåse, eller begagnad? Det är bara att välja. Fråga mig inte varifrån alla dessa sladdar kommer. Eller alla andra varianter, typer, längder och färger. Jag odlar en konspiration om att det försiggår sladdavel i garaget, när jag stänger dörren till...

*) Jag är nog en samlare. Men varje dag när jag går in i garaget önskade jag att jag hade ingenting - bara ett stort och tomt garage med bara möjligheter, att t.ex. bygga de där högtalarna jag skissat på i flera år.

Sorry OT :oops: .

Jag brukar spara sladdar/kablar, men just en sån här kan jag inte hitta (och den är ju inte direkt ovanlig) :)
When routine bites hard

Användarvisningsbild
Maccis

Inläggav Maccis » 2015-11-12 20:30

Är det inte ormen Kaa från Djungelboken...!?
Jag tycker det är kul med vinyl.......

Problem med en Mac?
Lösningen finns hos mig, http://www.appleverkstan.se www.facebook.com/appleverkstan.se

Återgå till Teknikforum