Sök runt lite och någon variant liknande denna tror jag skulle fungera fint, en MDF- med ett gäng hål i ala Festool.
Hur ser era portabla bänkar ut och varför, skulle du ändrat något nu när du haft den ett tag?
Enklaste är väl egentligen att lägga skivan på ett par arbetsbockar, men kanske att man inte får det sista i stabilitet som om man gjorde en ram att lägga skivan i?
Eller så kan man ju göra en sånhär, fast göra den mindre.
Men jag gillar enkelheten med att bara lägga upp "Festool skivan"
Edit:
Strax efter att jag startade tråden så får vi en superduperfin ritning att lämna in till ett snickeri där jag har fått till mig att dom kan cnc-fräsa ut ett set åt oss i första videoklippet.
OBS! Det är alltså ENBART skivorna INGA arbetsbockar som gruppköpet innefattar!
Materialval + finish ( Grå Valchromat eller 18mm björkplywood med vitt plastlaminat på en eller två sidor.)
(tillägg 200kr om laminat inte ska vara vitt)
Frakt - kan skickas (men att samordnad transport uppskattas om det går) även Mattias eller CNC-operatören kan ju få restillfälle.
MattiasBGD skrev:Tillverkas i Olsfors utanför Borås.
Evil Homer kan uppdatera första inlägget med den fraktinfo jag tog fram nu senast.
Inlägget högst upp på denna sida
"
Har precis kollat ett frakpris till norra Sverige för 2st satser
680kr ink.moms försäkring och paketering för båda. (utkörning till sändningsadress)
jag vill gärna gardera mig för mindre prisjustering om frakten på jämförelsesajten förändras om 3-4veckor självklart både uppåt eller neråt i pris. Även ort skiljer några tior upp eller ner.
3st paket till samma adress blev 915:-
4st paket 1160:-
5st paket (max per sändning) 1260:-"
Jag uppdaterar här i första inlägget vilka som säger sig vara intresserade av ett set.
* Evil_Homer 1set grå Valchromat
* Mrk 1set grå Valchromat
* Matssvensson 1set grå Valchromat
* LarsR 3set grå Valchromat
* UrSv 1set grå Valchromat
* JM 1set grå Valchromat
* Adhoc 1set " spelar ingen större roll" = grå Valchromat för enkelhetens skull IOM att alla andra ändå väljer detta

* Mawes 1set grå Valchromat
* Bomellberg 1set grå Valchromat
* Paa 2set grå Valchromat + frakt
* joakimfors 2set grå Valchromat ( eventuellt + frakt, beroende på faktiskt Expressen. )
* MagnusÖstberg 1set grå Valchromat
* Johan_ST 1set grå Valchromat
* Dartman 1set grå Valchromat
* Bakerman 1set grå Valchromat
För er som beställt och står med på listan ovan swisha.
Märk överföringen med ditt nick och antal set till 0763215842 Niklas Forsblad