Moderator: Redaktörer
shifts skrev:Hade jag gissat på mest populära/vanligaste slutstegsmärke hade jag nog satt mina pengar på Emotiva nästan. Eller Nad.
shifts skrev:Hade jag gissat på mest populära/vanligaste slutstegsmärke hade jag nog satt mina pengar på Emotiva nästan. Eller Nad.
shifts skrev:Måste säga att det ändå var fler än jag trodde, även om 13 personer inte är en direkt omvälvande summa.
twotackter skrev:Har en, som för tillfället är under ytan. Två gånger har den varit hos Z-hifi i solna för rep. Båda gångerna har dom misslyckats. Nu har den fått åka till Danmark för att lagas.
Säljaren på Hifiklubben som jag lämnat in den hos nämnde i ett svagt mummel att Z-hifi inte var lika bra som dom en gång var. Jag har faktiskt ingen koll på Z-hifi. Kan det här stämma?
Nattlorden skrev:shifts skrev:Måste säga att det ändå var fler än jag trodde, även om 13 personer inte är en direkt omvälvande summa.
...av 9483 medlemmar.
hifikg skrev:twotackter skrev:Har en, som för tillfället är under ytan. Två gånger har den varit hos Z-hifi i solna för rep. Båda gångerna har dom misslyckats. Nu har den fått åka till Danmark för att lagas.
Säljaren på Hifiklubben som jag lämnat in den hos nämnde i ett svagt mummel att Z-hifi inte var lika bra som dom en gång var. Jag har faktiskt ingen koll på Z-hifi. Kan det här stämma?
Mitt har varit hos Z två gånger, båda gångerna med lyckat resultat, när hände det här? nyss? Är några år sedan sist för mig nu. Vem i Danmark är bra på de här stegen, för ev framtida bruk.
twotackter skrev:hifikg skrev:twotackter skrev:Har en, som för tillfället är under ytan. Två gånger har den varit hos Z-hifi i solna för rep. Båda gångerna har dom misslyckats. Nu har den fått åka till Danmark för att lagas.
Mitt har varit hos Z två gånger, båda gångerna med lyckat resultat, när hände det här? nyss? Är några år sedan sist för mig nu. Vem i Danmark är bra på de här stegen, för ev framtida bruk.
Ja, första gången jag lämnade in den var i Augusti för sprak i båda kanalerna, fick tillbaka den 1 månad senare med sprak i bara vänster kanal. Lämnade in igen och då dröjde det 2 månader innan den kom tillbaka, fortfarande sprak i vänster kanal. Verkstaden skyllde på mitt försteg, som kunde uteslutas snabbt..
Nu är den skickad till AND Centralvaerksted, kunde inte hitta nått på google om stället. Men verkstaden verkar ligga på samma adress som Dali's huvudkontor