Moderator: Redaktörer
kneten skrev:Det skall väl även finnas en HDF-skiva. Det skrivs väl inte så ofta om den. Vad har expertisen för åsikt om den?
Evil_Homer skrev:Ska inte du ha en med Aerob?
Aerob skrev:Evil_Homer skrev:Ska inte du ha en med Aerob?
Om du visste hur min arbetsplats såg ut så hade du inte behövs ställa den frågan...
Aerob skrev:Evil_Homer skrev:Ska inte du ha en med Aerob?
Om du visste hur min arbetsplats såg ut så hade du inte behövs ställa den frågan...
Nattlorden skrev:Eventuellt intresse från en skåning till lite beroende på hur det kan bli med frakten.
MattiasBGD skrev:Vi har kollat alternativ nu som går att lösa för samma peng.
18mm plywood som vi lägger laminat på båda sidor om total tjocklek cirka 19.4mm. Björk BB
Då slipper ni att ytbehandla och får dessutom en väldigt slitstark yta.
stiligt laminat
bomellberg skrev:Nattlorden skrev:Eventuellt intresse från en skåning till lite beroende på hur det kan bli med frakten.
Samma här. Jag är på, men hur får vi ner dem?
Dessutom, var köper man bäst didäringa dogsen? Gärna kit med båda storlekar samt skruvarna.
paa skrev:bomellberg skrev:Nattlorden skrev:Eventuellt intresse från en skåning till lite beroende på hur det kan bli med frakten.
Samma här. Jag är på, men hur får vi ner dem?
Dessutom, var köper man bäst didäringa dogsen? Gärna kit med båda storlekar samt skruvarna.
http://www.axminster.co.uk/veritas-parf-dogs-ax930733
MattiasBGD skrev:Vi har kollat alternativ nu som går att lösa för samma peng.
18mm plywood som vi lägger laminat på båda sidor om total tjocklek cirka 19.4mm. Björk BB
stiligt laminat
Evil_Homer skrev:MattiasBGD skrev:Vi har kollat alternativ nu som går att lösa för samma peng.
stiligt laminat
Detta bli bara bättre och bättre hela tiden, kanske är läge för oss att berätta att det är genom dig och dina goda kontakter som detta kommer köras.
Dom flesta har säkert redan listat ut detta men så är det sagt iaf.
Adhoc skrev:Du kan notera mig för 1 set.
Mattias, om leverantören av plastlaminated för plywoodskivan har något laminat med rutmönster som man kan använda som koordinatsystem / vinkelinställning, skulle jag föredra det istället för Hello Kitty som du gillar. Typ, 12x12, 25x25 mm-rutor (om det nu finns). OM det är Hello Kitty som gäller, vill jag i alla fall ha färgen i manligt ljusblått!
![]()
En notering: Ritningen som Paa lade in på sidan 1 (tackar!); jag skulle tro att det är smartare att ha ett bredare spår för dammsugarslangen vid ena kortsidan. 35 mm är i alla fall för klent för att passa slangen jag har till min Fein-dammsugare. YD på den är 41 mm, då en vanlig standard för id på slang är 38 mm. 35 mm-spåret är anpassat för id 32-slang som är ovanligare för verkstadsdammsugare. YD på en gammal vanlig Electrolux-dammsugare för hushållsbruk har YD 45 mm på slangen (i alla fall min). Åsikter från andra?
Adhoc skrev:Mattias, om leverantören av plastlaminated för plywoodskivan har något laminat med rutmönster som man kan använda som koordinatsystem
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 253 gäster