Pinbultarna är tyvärr förkorta, så dessa måste bytas ut mot snäppet längre diton.

Moderator: Redaktörer
Evil_Homer skrev:Tänker allt försöka mig på att såga själv, har dragit igång ett gruppköp på arbetsskiva ala Festool samt köpt mig en Festool TS 55 rebq.
Så sakerna för att kunna göra riktiga snitt finns där, sånu är det upp till mannen bakom spakarna
Evil_Homer skrev:Har stått helt still, har försökt hitta ork i denna gamla kroppen och den lilla ork som har infunnit sig har gått till att renovera lite i huset.
Har även väntat in min arbetsbänk så man kan lägga rena snygga snitt, men den hämtades igår så nu börjar ursäkterna ta slut.
Har endel frågetecken kvar, tex hur jag skall fästa waveguiden i lådan utan att limma dit den.
Adhoc skrev:Om du ligger ned på golvet är 90 cm alldeles för högt placerat. Om du å andra sida står upp när du lyssnar, så är det alldeles för lågt placerat.
Evil_Homer skrev:Det stora suget/lusten försvann lite när biorummets pengar försvann i fiber till huset, samt asfaltering utanför garaget.
Men sakerna ligger ju här...
Kanske man ska slänga in allt i bilen och dricka bärs i Motala och se om dom bygger ihop sig själv undertiden.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 12 gäster