Gråa valchromat blir toppen. Bara att olja in sen.
Moderator: Redaktörer
joakimfors skrev:Jag är på åtminstone en möjligtvis två beroende på vart hela projektet bär av.Helst i högkvalitativ MDF eller HDF (eller motsvarande). Sen kan någon vänligen förklara för ett trött huvud vad den andra, mindre, biten i settet är avsedd att användas till.
Gissar det är först efter nyår som det blir allvar med någon beställning så då kanske det kan preciseras lite mer exakt vad som ingår, material, transport etc.
UrSv skrev:Jag tar också gärna Valchromat hellre än laminat men böjer mig för massans beslut om vi behöver ha samma material.
Beroende på när det är färdigt kan jag tänka mig att hämta en hög med skivor och ta dem till Linköping om det hjälper någon (MÖ?, PAA?).
MagnusÖstberg skrev:Dartman blir nog glad med
paa skrev:Men körs den i valcromat, så sätt upp mig för en sats, med frakt.
UrSv skrev:MagnusÖstberg skrev:Dartman blir nog glad med
Ja, är han inte glad redan så får vi hoppas att han blir det. Men du kanske menar att han också kommer upp på listan för de som vill ha ett skivset och därmed vill ha frakten fixad?
Evil_Homer skrev:Nu är ju jag väldigt trött i huvudet, men om du tittar på första videoklippet så visar han en mindre skiva som lägga mellan benen på bockarna,det är den mindre skivan som visas på ritningen.
Ställa av sina verktyg och skenor och div annat bröt.
LarsR skrev:Jag gör en lista snabbt nu på vilka som kan tänkas behöva få sin bänktransporterad till Stockholm,
LarsR (3st)
MagnusÖstberg (1st)
matssvensson (1st)
Övriga???????
Vore nice om det gick att ordna en samtransport!
LarsR skrev:Jag gör en lista snabbt nu på vilka som kan tänkas behöva få sin bänktransporterad till Stockholm,
LarsR (3st)
MagnusÖstberg (1st)
matssvensson (1st)
Övriga???????
Vore nice om det gick att ordna en samtransport!
darkg skrev:Lilla skivan är väl alltså egentligen rätt onödig... (jag fick för mig att den skulle ligga direkt under för att styva upp). Alltså, en skiva att ha under är ju jättebra, men hur den ska se ut varierar med olika bocklösningar, tänker jag, och framförallt är det nog något alla som är intresserade av det här från början snabbt fixar av tillgängliga bitar, det finns ju inga krav på precision eller prestanda, egentligen.
Är det lönt?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot], Kraniet och 6 gäster