Moderator: Redaktörer
Elfsberg skrev:Svaret är av typen "hur långt är ett snöre?".
Maccis skrev:Fick hem basarna idag.
2 funderingar:
1. Skall det vara så lite fyllning i så stora lådor.....bara lite på botten.
2. "Internkabalaget", skall det vara så tunn enkardelig, 0,5 mm2.
Vad likt elementet är SLS-basarna, trodde först det satt SLS basar, med på etiketten stod det "INO 104....."
Kan man skruva på pottarna i filtret medans man spelar?
tan skrev:PojkenMedTur skrev:Hej
Jag o en kompis håller på att montera mina Profundus X.
Vi har dock en sak vi undrar över.
Vart ska den smala långa skumgummibiten hålla hus, finns två alternativ känns det som...?
Vi behöver veta det asap för att vi vill gärna lyssna på dom i kväll.
Tack Tack
Såhär sett genom basporten
[ Bild ]
DVD-ai skrev:2: lådorna är garanterat hemmabyggda med stag av massivt trä och ojämnt hål samt gullfiber... detta är hemmabyggen men med rätt element och inget fel med det om det framgår !
Frågan är om detta är "riktiga" ino w104 eller om det dessutom är underkända Ino w104 element av dom som såldes ut från Madisound för några år sedan ?!
Någon som vet om det stod Ino w104 på dessa Madisound element eller om det går att skilja dom åt ?! (dessa element jag pratar om är alltså samma element som det ska vara = w104, bara det att dom inte gick igenom kvalitetskriterierna för Ino och därmed underkändes)
Man blir ju misstänksam OM nu säljaren inte sagt något om att detta är hemmabyggda lådor med gullfiber i, då kan det säkert vara "fel" element också.
Maccis skrev:Etikett:
Basrör= 4", ca 35cm utan trattarna.....får räkna mer noga kanske....
Materiel: 18-20 mm MDF,
Bredd 480
Höjd 500
Djup 490
Går det att köpa bara dämpet hos Ingvar?
EDIT: Hemgjord låda, kina-element, fel dämp.....Hmmm känns som en blåsning.
Nu känns det som jag vill lämna tillbaka detta till säljaren, vilket vederbörande godkänt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster