God fortsättning på det nya året!

Moderator: Redaktörer
djberndt skrev:jag har en pioneer 868 som jag är väldigt nöjd med. jag är mest intresserad av cd och det klarar den av med bravur. även dvd-audio. sacd har jag aldrig provad på den..
dessutom är den fenomenal på att spela upp film!![]()
det bästa av allt -du kan få tag på den begnagad för 6-7kkr
rexq skrev:En Pioneer DV-585 för 1300kr, eller en 668 för 7500kr.
Jo, du har helt rätt.vore det inte skam då att sitta med en 2 kkr dvd-spelare som cd-spelare??
Almen skrev:DA9:an kanske inte klarar av DVD-Audio och SACD? CD-ljudet blir ju samma, men de högupplösta formaten måste hanteras av spelarens DAC i sådana fall.
Och då måste man ju som alla vet gå över den magiska gränsen 10000:- för att det skall duga.
The_Man skrev:Pioneer vekar ju många vara helnöjda med.....så det kan man väl rekomendera, jag har en själv...men en billigare som i alla fall jag tycker är bra, men det enda jag har att jämföra med är en denon i samma prisklass
JML2005 skrev:En sak till de flesta dvd-spelare sänder inte ut dvd-a eller sacd signalen via digital-utgången. Ett bra exemple är Onkyos 503
JML2005 skrev:Nej tror inte att det finns någon.
Men det kommer väl kanske....
![]()
Naqref™ skrev:JML2005 skrev:Nej tror inte att det finns någon.
Men det kommer väl kanske....
![]()
Visst, det kanske kommer men varför skulle någon tillverkare vilja anstränga sig för det när formaten inte ens stödjs av sina hovsmän längre?![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster