Moderator: Redaktörer
Chaconne skrev:Ja kanske borde varit mer tydlig och sagt att jag använder Apogee Duets hörlursutgång.
Mvh
Chaconne skrev:?
RMA skrev:Jämför gärna med andra lurar för att se (höra) skillnaden! Bara för att någon rekommenderar något så behöver inte du tycka lika.
Kan rekommendera Sennheiser, har alltid fungerat för mig, behagligt ljud och komfort.
Vinylcalle skrev:Dom enda riktigt roliga hörlurarna jag hört är diverse Stax modeller (framför allt en del äldre).
En gång provade vi en kompis nyinköpta Sennheiser HD800, med dyr signalkabel och potent hörlursförstärkare mot likaledes nyinförskaffade gamla Stax SR-Lambda och SRA-12S. Staxarna var så grymt mycket bättre så det var löjligt. Och kostade tillsammans med SRA-12S som också är ett komplett försteg med RIAA drygt en femtedel av priset.
MvH Carl
RogerGustavsson skrev:RMA skrev:Jämför gärna med andra lurar för att se (höra) skillnaden! Bara för att någon rekommenderar något så behöver inte du tycka lika.
Kan rekommendera Sennheiser, har alltid fungerat för mig, behagligt ljud och komfort.
Hörlurar är lite individuellt. Det lilla "rum" som bildas får förmodligen lite olika påverkan hos olika personer. Sennheiser HD 25-1 II (ej att förväxla med den billigare HD 25 II) kan vara ett alternativ. Sennheiser HD600/650 är väldigt behagliga men har liite "hängmatta" i återgivningen och så är det öppna lurar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster