PerStromgren skrev:Hos mig är det också öppet, förstås, men allt under ca 35 Hz kastar jag bort, som ni vet...
Vi kanske ska lyssna på min Tandberg 41 som omväxling? Back to mono!
[ Bild ]
Stilig. Hur gammal är den där?
Moderator: Redaktörer
PerStromgren skrev:Hos mig är det också öppet, förstås, men allt under ca 35 Hz kastar jag bort, som ni vet...
[ Bild ]
bootstrap skrev:petersteindl skrev:Per, du behöver en Steinway. Kolla in fjärren.[ YouTube ]
Med vänlig hälsning
Peter
Omg kör in cdn Kör in den!
Fjärren ser helt underbar ut. Varför finns det inga såna universalfjärrar?
bootstrap skrev:PerStromgren skrev:Hos mig är det också öppet, förstås, men allt under ca 35 Hz kastar jag bort, som ni vet...
[ Bild ]
Stilig. Hur gammal är den där?
Thzar skrev:+ galler på toppen
Sinus bas/mellan element
0.52mH
Seas Tweeter
Lpad - 15uf - 52mH
häftmassa
gulfiber
fårull
transmissionline/horn liknande uppbyggnad.
DIYkit från förr?
info?
burkljud.. :/
Thzar skrev:Hur många kommer på gillet?
Doofus skrev:Frippe kommer också ! Eller ja, jag plockar med honom oavsett om han vill eller ej...
Doofus skrev:Frippe kommer också ! Eller ja, jag plockar med honom oavsett om han vill eller ej...
bootstrap skrev:Doofus skrev:Frippe kommer också ! Eller ja, jag plockar med honom oavsett om han vill eller ej...
Kommer du hit och hämtar högtalarna förre så åker jag gärna med in till stan.
Thzar skrev:Hifi punkten har ju även öppet på lördagar till 14, vi kan ju gå ditt och klydda lite
AndreasArvidsson skrev:Thzar skrev:Hifi punkten har ju även öppet på lördagar till 14, vi kan ju gå ditt och klydda lite
Det kan vi göra. Stackars dom med en hel drös nördar med konstiga idéer
PerStromgren skrev:AndreasArvidsson skrev:Thzar skrev:Hifi punkten har ju även öppet på lördagar till 14, vi kan ju gå ditt och klydda lite
Vi går dit och ber om en dubbelblind test av högtalare!
AndreasArvidsson skrev:Thzar skrev:Hifi punkten har ju även öppet på lördagar till 14, vi kan ju gå ditt och klydda lite
bootstrap skrev:Båda knastret och hifipunkten stänger 14. Så jag Max och Frippe drar in lite tidigare, strax efter 12 och går på hifipunkten först.
Häng på om ni kan
AndreasArvidsson skrev:bootstrap skrev:Båda knastret och hifipunkten stänger 14. Så jag Max och Frippe drar in lite tidigare, strax efter 12 och går på hifipunkten först.
Häng på om ni kan
Så hifipunkten kl 12?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 42 gäster