petersteindl skrev:Jag känner till Chris Jones, Patricia Barber och Oscar Petersen, men vem är Hotel California?
Eagles - Hotel California.
Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:Jag känner till Chris Jones, Patricia Barber och Oscar Petersen, men vem är Hotel California?
AndreasArvidsson skrev:petersteindl skrev:Jag känner till Chris Jones, Patricia Barber och Oscar Petersen, men vem är Hotel California?
ljungberg_Sthlm skrev:Kolla albumet Hell freezes over, om det är den live-versionen du letar efter.
ljungberg_Sthlm skrev:Kolla albumet Hell freezes over, om det är den live-versionen du letar efter.
Nattlorden skrev:Är det den versionen som var på konsertfilmen som demades mycket med på den tiden laserdisc fortfarande används (har försökt hitta på DVD eller BluRay men inte lyckats...) ?
Nattlorden skrev:ljungberg_Sthlm skrev:Kolla albumet Hell freezes over, om det är den live-versionen du letar efter.
Är det den versionen som var på konsertfilmen som demades mycket med på den tiden laserdisc fortfarande används (har försökt hitta på DVD eller BluRay men inte lyckats...) ?
petersteindl skrev:AndreasArvidsson skrev:petersteindl skrev:Jag känner till Chris Jones, Patricia Barber och Oscar Petersen, men vem är Hotel California?
Shhh... Jag försöker skoja lite med Hifikg.
2-ch skrev:ljungberg_Sthlm skrev:Kolla albumet Hell freezes over, om det är den live-versionen du letar efter.
Tack! Där har vi den.
Märkligt. För när jag söker på spotify på Hotel Califonia så kommer inte skivan Hell freezes over med!
RogerGustavsson skrev:Det ser ut som vinylen är den som är minst "sabbad".
bja47 skrev:Jag tyckte många utställare spelade dålig musik, kompressade låtar visar väl inte om en HiFi-anläggning är bra eller dålig. Jag vände i dörren hos flera utställare - varför smutsa ner öronen mer än nödvändigt.
Canton var ett av undantagen , där spelade Dirk Halfmann bra musik. Marten Design likaså.
Användare som besöker denna kategori: Skrote och 21 gäster