Moderator: Redaktörer
Michael skrev:Jag moddade en Pioneer dvd med super klocka som tillverkaren testat i just den dvd'n. Jag gjorde ingen avancerad test eller lyssningsjämförelse. Däremot efter tittat på schema för dvdn blev jag lite misstänksam. Gjorde helt rått som så att jag klippte av sladden till klockan när den spelade musik - det fortsatte komma musik. Det var fel klocka som moddades! Skickade tillbaks klockan och fick pengarna tillbaka. Slut.
//Michael
Ja, rätt monterad.RMA skrev:Var allt rätt monterat? Du måste ju ta bort den gamla kristallen innan du monterar den nya.
Då kan den väl inte fortsätta att fungera om du klipper av kabeln till den nya?
RMA skrev:Jag har nu beställt, den billigare klockan och några stabbar från NewclassD.
Lite kopparplåtar från Conrad, samt lite smått från elfa.
Tack till alla som kommit med förslag, kommer att posta bilder och intryck här vad det lider.
Satsade bara på att förbättra klocka och spännings matning samt rf-skydd till att börja med.
Kanske ger mig på utgångs steget framöver.
Ska bli spännande hursom.
Chaconne skrev:RMA skrev:Jag har nu beställt, den billigare klockan och några stabbar från NewclassD.
Lite kopparplåtar från Conrad, samt lite smått från elfa.
Tack till alla som kommit med förslag, kommer att posta bilder och intryck här vad det lider.
Satsade bara på att förbättra klocka och spännings matning samt rf-skydd till att börja med.
Kanske ger mig på utgångs steget framöver.
Ska bli spännande hursom.
Vad hände med projektet? Har du fått hem grejorna?
Mvh
Morello skrev:Jag tycker bör man ställa sig frågan: vad är dåligt med maskinen och hur kan den förbättras.
Sedan mäter man, modifierar och VERIFIERAR genom att mäta igen.
bugared skrev:Använder själv samma klocka och UWB regulatorer till min CDfix upplevde samma som dig ett lugnare ljud bara
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 18 gäster