Moderator: Redaktörer
mrGaskill skrev:Ja, det var väl det jag kunde komma på idag.
mrGaskill skrev:Var det ett försök att vara spydig, lustig eller vad?
Vilken djävla idiotgubbe. Fy fan.
(det kan inte vara lätt att ... när man blir arg på folk som gör sig lustig över Kjell Höglund... )
(snart kommer nog en admin och ska spela lite polis.. bara för att.. tja..?)
Bill50x skrev:darkg skrev:Jag tror att IÖ vill göra poängen att allt inte kan vara en åsikt. Det är liksom inte en rimlig sak att säga att jag tycker att 1+2=4 eller att 1+2=3, för den delen.
Det är väl ganska självklart att man inte kan ha åsikter om rena fakta. Men det är inte ren fakta att 668 låter bra. Det är en subjektiv åsikt. Och jag råkar ha motsatt åsikt. Så enkelt är det.
/ B
Morello skrev:Bill50x skrev:darkg skrev:Jag tror att IÖ vill göra poängen att allt inte kan vara en åsikt. Det är liksom inte en rimlig sak att säga att jag tycker att 1+2=4 eller att 1+2=3, för den delen.
Det är väl ganska självklart att man inte kan ha åsikter om rena fakta. Men det är inte ren fakta att 668 låter bra. Det är en subjektiv åsikt. Och jag råkar ha motsatt åsikt. Så enkelt är det.
Definiera "bra" i denna kontext.
Morello skrev:Bill50x skrev:darkg skrev:Jag tror att IÖ vill göra poängen att allt inte kan vara en åsikt. Det är liksom inte en rimlig sak att säga att jag tycker att 1+2=4 eller att 1+2=3, för den delen.
/ B
Definiera "bra" i denna kontext.
Morello skrev:Jag söker i första hand ett relevant svar.
Morello skrev:Jag söker i första hand ett relevant svar.
Bill50x skrev:Morello skrev:Jag söker i första hand ett relevant svar.
Det blir lixom ingen liv och lust över musiken.
Max_Headroom skrev:Bill50x skrev:Morello skrev:Jag söker i första hand ett relevant svar.
Det är i så fall musiken det är fel på. Jag har aldrig den typen av problem, oavsett utrustning. Man slipper den typen av problem, bara musiken är bra nog.
Sitter på jobbet nu och kan inte posta exempel, men sök på "Cramp Stomp" på Youtube.
Max_Headroom skrev:Bill50x skrev:Morello skrev:Jag söker i första hand ett relevant svar.
Det är i så fall musiken det är fel på. Jag har aldrig den typen av problem, oavsett utrustning. Man slipper den typen av problem, bara musiken är bra nog.
Sitter på jobbet nu och kan inte posta exempel, men sök på "Cramp Stomp" på Youtube.
Bill50x skrev:
"Bra" för mig är en levande och musikalisk återgivning, mer en "du-är-där-känsla" än att tycka att det är korrekt återgivet.
/ B
mrGaskill skrev:Bill, jag är verkligen ledsen att jag skrev som jag skrev.
Conan skrev:Oppo BDP-105
Morello skrev:Conan skrev:Oppo BDP-105
Jag har hört att den är oduglig som CD-maskin på grund av att den laddar långsamt. Derssutom har den väl en fläkt?
Morello skrev:Conan skrev:Oppo BDP-105
Jag har hört att den är oduglig som CD-maskin på grund av att den laddar långsamt. Derssutom har den väl en fläkt?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 32 gäster