Moderator: Redaktörer
Twilighter skrev:Är det någon som har någon erfarenhet av denna?
Kankse ett LTS objekt då den påstås ha så låg distorstion och dyl. ?

Alexi skrev:... så är den ointressant eftersom den rullar av så kraftigt i diskanten.
Bill50x skrev:Alexi skrev:... så är den ointressant eftersom den rullar av så kraftigt i diskanten.
0,75 dB vid 20 kHz? Hur mycket har dina högtalare tappat där?
/ B
Bill50x skrev:Alexi skrev:... så är den ointressant eftersom den rullar av så kraftigt i diskanten.
/ B
Alexi skrev:Synd för det skulle vara en snygg kompetent micro-anläggning.
[ Bild ]

Alexi skrev:Bill50x skrev:Alexi skrev:... så är den ointressant eftersom den rullar av så kraftigt i diskanten.
/ B
0,75dB mer om jag kör med dessa än nästan vilket annat välkonstruerat slutsteg som helst.
AndersP skrev:Bästa mätdata för köpbart slutsteg ever?
Morello skrev:Alexi skrev:Bill50x skrev:0,75 dB vid 20 kHz? Hur mycket har dina högtalare tappat där?
/ B
0,75dB mer om jag kör med dessa än nästan vilket annat välkonstruerat slutsteg som helst.
Snarast cirka 0,2 dB. Inte så mycket att orda om kan tyckas.

shifts skrev:Mycket snygg tillsammans med DAC:en! Lite synd på den blaffiga loggan, men det är en skönhetsfläck. Dock för dyr kombo för mig.

Alexi skrev:shifts skrev:Mycket snygg tillsammans med DAC:en! Lite synd på den blaffiga loggan, men det är en skönhetsfläck. Dock för dyr kombo för mig.
I svart tycker jag loggan fungerar bättre:
[ Bild ]

ante_77 skrev:Alexi skrev:shifts skrev:Mycket snygg tillsammans med DAC:en! Lite synd på den blaffiga loggan, men det är en skönhetsfläck. Dock för dyr kombo för mig.
I svart tycker jag loggan fungerar bättre:
[ Bild ]
Men då var det det röda kluddret som förstörde.
shifts skrev:Ja, där fungerade det mycket bättre.
Morello: Ja jo, din länkade bild visar ju en helt fantastisk snygg papparat, det där är högklassiskt. Benchmarken har ju en något annan framtoning minst sagt, men har själv inget emot industrilooken som de höga skruvarna ger.
Morello skrev:ante_77 skrev:Alexi skrev:I svart tycker jag loggan fungerar bättre:
[ Bild ]
Men då var det det röda kluddret som förstörde.
Jämte skruvskallarna.
Användare som besöker denna kategori: smorgar och 28 gäster