Moderator: Redaktörer
Fostex skrev:Jag har två monoblock som heter Bada MA-92 över. De kommer från ett gruppköp och är av kinesiskt fabrikat, misstänker att de kommer från samma fabrik som bygger Xindak.
De levererar 135 w styck i 8 ohm, har Sanken-trissor och är rejält dimensionerade. Väger 7,5 kg. Har inte använt dem så mycket, då jag råkade byta mig till dem.
Samma modell hos rehifi: http://www.rehifi.se/arkivet/2015/bada-ma-92
Dessa skulle jag vilja byta mot en Ortofon OM2 Blue, eller Cambridge Dac Magic.
danfra skrev:Har 4 st, ev. 6st, CX-21 LTS 8" baselement.
Detta är baselementen i LTS 3V-F1 och 3V-F4.
Bytes mot Sentec PP9 RIAA alt. LTS RIAA eller ngn annan
annan kul hifipryl.
Finns i Motala.
erimos skrev:erimos skrev:
Högtalarstativ bytes
ca 60-65 höga.
Topplattan är ca 17x16cm.
Rör i fyrkantprofil.
Materialet verkar vara stål.
Exakt höjd beror lite på hur de är justerade. Ursprungligen spikes mot golv och högtalare men jag har ersatt spikesen mot golv med vagnbultar istället för en något mer parkettvänlig lösning. På toppen har jag monterat (fula) skivor för att kunna använda SD-kuddar, lätta att skruva av och återställa. Alla orginalspikes finns kvar.
Så här ser stativen ut:
Det blir lättare för de flesta om de vet vad du vill byta mot kompisUrSv skrev:...Eventuella element kan också följa med i bytet (Seas Excel T25CF002 och 2x6.5" + 2x12" specialelement som passar lådan).
MagnusÖstberg skrev:Det blir lättare för de flesta om de vet vad du vill byta mot kompisUrSv skrev:...Eventuella element kan också följa med i bytet (Seas Excel T25CF002 och 2x6.5" + 2x12" specialelement som passar lådan).
Fostex skrev:Två Seas CA21REX och två Peerless SWR 315 (831857) bytes mot något skoj. Seaselementen är i toppskick och knappt spelade, Peerlesselementen har dammkåpor som är lite knöliga, men långt ifrån helt intryckta. Går nog att få som nya med lite massage.
Nusse skrev:Finnes:
2st Bremenbasar 10" oanvända.
6 st TG9FD-10-04 (mupps-element) 4st oanvända. 2 st provspelade.
2 st Scan-speak 6,5" 18W/4531G00 "sliced paper" oanvända.
Kan tänka mig nåt skoj försteg, slutsteg eller receiver
Nusse skrev:Finnes:
2st Bremenbasar 10" oanvända. Sålda.
6 st TG9FD-10-04 (mupps-element) 4st oanvända. 2 st provspelade.
2 st Scan-speak 6,5" 18W/4531G00 "sliced paper" oanvända.
Kan tänka mig nåt skoj försteg, slutsteg eller receiver
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster