Moderator: Redaktörer
DuST skrev:Tack för input. Om man skulle vilja ha ett par högtalare , för stereoperspektivets skull, finns det? Är lite intresserad av vad Behringer producerar men vet inte om dom har några högtalare/monitors med Bluetooth.
Och, Bluetooth är inget absolut krav heller...
Om hon vill ha två så är det egentligen bara att ta vilka aktiva burkar som helst och komplettera med en express, om hon nu har iPhone.
DuST skrev:Evil Homer skrevOm hon vill ha två så är det egentligen bara att ta vilka aktiva burkar som helst och komplettera med en express, om hon nu har iPhone.
Ursäkta en okunnig, men vad är en "express"?
@Bootstrapp : Ja, ett par OD11 vore ju kanske det ultimata, men klart över budget, tyvärr. Använder själv ett par totalrenoverade OD11:or till tv-högtalare och älskar dom...
DuST skrev:@Zeeall : Tack för tipset. Det kan vara vad hon behöver. Har du någon egen erfarenhet av hur dom låter?
Och tack för infon angående "expressen" , vet faktiskt inte vad hon har för mobil (då jag är totalt ointresserad av mobiler så lägger jag inte sånt på minnet). Får kolla om hon har en Apple.
DuST skrev:Tusen tack för alla bra tips. Audio Pro t14 skulle nog sitta som en smäck. Riktigt snygga i vitt dessutom.
Men i går kväll var jag hem till en kompis och lyssnade på ett par behringer truth b1031a som han ville sälja för 2000. Tyckte att dom lät utomordentligt bra faktiskt. Lät som att dom inte färgade ljudet speciellt mycket och dessutom har dom rätt bra kompensationsinställningar för exempelvis hörnplacering (som jag tror blir aktuellt). Dom tillsammans med en bluetoothmottagare borde kunna göra tricket.
Inte lika snygga som Audio pro eller Quadral Rondo men skulle tro att det går att spela lite högre på Behringer ändå. Och det var ett plus för enligt min tjej så saknade hon "att kunna dra på" ibland.
Tack igen för alla tipsen / Pär.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster