Såväl hona till hanar som hane till honor.
Var hittar man det?
Moderator: Redaktörer
Stenberg skrev:här t ex
lennartj skrev:Jag brukar löda och montera alla audiokablar själv, men i det här fallet skulle jag köpa en färdig. Det brukar vara näst intill omöjligt att baxa in två skärmade tvåledare i den 5-poliga kontaktens dragavlastning och att göra Y-splitten utanför kräver speciallösning som jag inte har sett att finns att köpa någonstans, om Y-splitten ska bli både hållbar och snygg.
Dessutom tror jag att det är ett smart val att välja den länkade 5-metersvarianten och inte den på 1,5m, om du tänker ansluta den direkt till mikrofonen så att inte skarvarna till vanliga 3-poliga kontakter med mono-kablar blir hängande i luften.
n3mmr skrev:Stenberg skrev:här t ex
Det finns bra två längder och inte 3 pol honor till5pol hane. Men visst, halva inne med de där två.
Stenberg skrev:n3mmr skrev:Stenberg skrev:här t ex
Det finns bra två längder och inte 3 pol honor till5pol hane. Men visst, halva inne med de där två.
Kan det bli omkastningar när jag läser så blir det oftast det. En dyslektiker grej.
Den här verkar stämma bättre.
RogerGustavsson skrev:Canford har mycket kablage, http://www.canford.co.uk/Products/20330 ... 50mm-Black
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster