Moderator: Redaktörer
DQ-20 skrev:För nytillkomna lyssnare vill jag bara säga: Håll Johnny Bode utanför det här!
Tack för ordet.
/DQ-20
RogerGustavsson skrev:180SL? Nej, det där är väl ändå en 300SL Roadster av USA-modell (vilket syns på strålkastarna). 180SL fanns mig veterligt inte, den hette 190SL.
Objektivisten skrev:Kan det inte vara dumt att skicka med bomullsvantar? De borde ju lagra statisk elektricitet som kan påverka ljudet, all min forskning tyder på detta?
DQ-20 skrev:Kalla mig radikal, men jag tycker det är fel att döda getter för att få bättre diskant.
Morello skrev:Borde inte den här tråden infogas i en specifik tråd bland medlemspresentationer?
RogerGustavsson skrev:180SL? Nej, det där är väl ändå en 300SL Roadster av USA-modell (vilket syns på strålkastarna). 180SL fanns mig veterligt inte, den hette 190SL.
Tompa_39 skrev:RogerGustavsson skrev:180SL? Nej, det där är väl ändå en 300SL Roadster av USA-modell (vilket syns på strålkastarna). 180SL fanns mig veterligt inte, den hette 190SL.
Precis, mina storebrorsor hade en varsin ett tag på 70-talet....helt sjukt att dom sålde dom, båda säger bara ett ord när jag frågar varför...."TYST!"![]()
paa skrev:Tompa_39 skrev:RogerGustavsson skrev:180SL? Nej, det där är väl ändå en 300SL Roadster av USA-modell (vilket syns på strålkastarna). 180SL fanns mig veterligt inte, den hette 190SL.
Precis, mina storebrorsor hade en varsin ett tag på 70-talet....helt sjukt att dom sålde dom, båda säger bara ett ord när jag frågar varför...."TYST!"![]()
Och jag hade en kompis som skrotade sin Volvo P1800 för att den blev underkänd på besiktningen!
petersteindl skrev:paa skrev:Tompa_39 skrev:
Och jag hade en kompis som skrotade sin Volvo P1800 för att den blev underkänd på besiktningen!
Hade?
Jansson skrev:
Vinylhandskar Kanske är för dig?
Vinylhandsken är inte tekniskt perfekt men den har många fördelar.
Många har sett vinylens fördelar.
Max_Headroom skrev:Jansson skrev:
Vinylhandskar Kanske är för dig?
Vinylhandsken är inte tekniskt perfekt men den har många fördelar.
Många har sett vinylens fördelar.
Vinyl är fina grejjer det!
[ Bild ]
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster