Moderator: Redaktörer
Chaconne skrev:Efter att gjort misstaget att köpa en extern hårddisk som skulle vara tyst men som visade sig vara den mest högljuda jag stött på, så undrar jag om det är någon här på forumet som kan rekommendera en tyst extern disk på 2tb eller större.
Mvh
Perfector skrev:Chaconne skrev:Efter att gjort misstaget att köpa en extern hårddisk som skulle vara tyst men som visade sig vara den mest högljuda jag stött på, så undrar jag om det är någon här på forumet som kan rekommendera en tyst extern disk på 2tb eller större.
Mvh
En nas med 2 eller fler SSD borde bli så tyst det går att få en hårddisk.
Michael skrev:Fattar inte varför en nas skulle göra diskarna tystare! Även om det inte finns en fläkt, så kan switchad elektronik låta och nas är väl inte utmärkande med super ljudisolering.
Annars är valfri SSD disk tyst... men dyr![]()
eller USB-minne!
Michael skrev:eller USB-minne!
matssvensson skrev:Michael skrev:eller USB-minne!
Var hittar jag ett USB-minne på 2tb eller mer?
petersteindl skrev:matssvensson skrev:Michael skrev:eller USB-minne!
Var hittar jag ett USB-minne på 2tb eller mer?
Jag har sett 512 och 1024 GB på Dustin.
inga gummifötter hoppas jag. blir bara vidarebeordrat till chassit å inge bra. ställ skiten bara rakt på golvet så jämnar det ut sig (oftast)darkg skrev:Det är vibrationerna som är grejen, den måste sättas på fötter eller i gummiband.
Torde vara 5400 RPM
[ Bild ]
roggaro skrev:inga gummifötter hoppas jag. blir bara vidarebeordrat till chassit å inge bra. ställ skiten bara rakt på golvet så jämnar det ut sig (oftast)darkg skrev:Det är vibrationerna som är grejen, den måste sättas på fötter eller i gummiband.
Torde vara 5400 RPM
[ Bild ]
ante_77 skrev:Spikes?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Trassel och 15 gäster