Murkas skrev:Vem är det vi beställt av? Är det en privatperson?
Vi har beställt via MattiasBGD (V&L Audio) och deras leverantör.
Det är nu skickat ytterligare ett mail med frågan om status på våra element.
Moderator: Redaktörer
Murkas skrev:Vem är det vi beställt av? Är det en privatperson?
Waxxarn skrev:Borde inte 8ohm bli bättre om man ska serie/ parallell koppla dom som surrounder?
På vilket sätt då?boom skrev:... men varför inte titta på Vifa TC9FD18-08 som ser lite bättre ut på pappret och är billigare.
MagnusÖstberg skrev:På vilket sätt då?boom skrev:... men varför inte titta på Vifa TC9FD18-08 som ser lite bättre ut på pappret och är billigare.
Cinder skrev:Murkas skrev:Vem är det vi beställt av? Är det en privatperson?
Murkas skrev:Cinder skrev:Har vi pröjsat dem i förskott?
boom skrev:MagnusÖstberg skrev:På vilket sätt då?boom skrev:... men varför inte titta på Vifa TC9FD18-08 som ser lite bättre ut på pappret och är billigare.
bättre T/S värden + 8 ohm i mot 4 ohm.
Cinder skrev:Murkas skrev:Vem är det vi beställt av? Är det en privatperson?
MattiasBGD skrev:Cinder skrev:Murkas skrev:Vem är det vi beställt av? Är det en privatperson?
Det är beklagligt att fabriken inte levererar enligt preliminära leveranstiden tyvärr står det utanför min makt jag hoppas på konkret leveransdatum så snart som möjligt.
MattiasBGD skrev:Jag drog iväg ett mail till, jag kommer inte hålla på någon info det kommer rapportering så fort jag vet något.
boom skrev:MagnusÖstberg skrev:På vilket sätt då?boom skrev:... men varför inte titta på Vifa TC9FD18-08 som ser lite bättre ut på pappret och är billigare.
bättre T/S värden + 8 ohm i mot 4 ohm.
MagnusÖstberg skrev:Du tänker nog på Lillstig?
Det var synd att det inte blev något med det, den var tänkt med ett Scan-Speak element.
Lennart skrev:Är "reservlådorna" också på gång?
/Lennart
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 240 gäster