Moderator: Redaktörer
AndreasArvidsson skrev:Helgen denna vecka är jag borta och veckan efter det så är det ju midsommar. Om du inte är rädd för lite öl så kan du alltid hänga på där
AndreasArvidsson skrev:Nästa vecka fungerar inte för mig. Jag skall ut och vandra på veckodagarna och på helgen så har frugan folk över.
v30 dvs om 2 veckor är nog den enda lediga veckan jag har. i Karlstad för sen så skall jag ned till västkuisten och hälsa på släkten. Fullt upp under ledigheten
Doofus skrev:AndreasArvidsson skrev:Nästa vecka fungerar inte för mig. Jag skall ut och vandra på veckodagarna och på helgen så har frugan folk över.
v30 dvs om 2 veckor är nog den enda lediga veckan jag har. i Karlstad för sen så skall jag ned till västkuisten och hälsa på släkten. Fullt upp under ledigheten
v30 kan fungera för mig med, det är första semesterveckan..
Alexi skrev:Jag kommer gärna upp på besök då om det går för sig?
ps. Är det inte dags att ändra rubriken?
Jag är i Falkenberg stora delar av sommaren och tänkte, det kan väll inte vara så långt till Karlstad (geografi är inte ett av mina starkare ämnenPerStromgren skrev:PS. Alexi, om du är i närheten av Karlstad tycker jag att du hör av dig; det finns alltid några faktisktianer att hänga med.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 52 gäster