Moderator: Redaktörer
adagio skrev:Jajamen!
Har ägt:
Signalkablar:
Solar wind
BLUE heawen
Red dawn
Quattrofil
Valhalla
Högtalarkablar:
Flatline Gold
Red dawn
Frey
Har även testat:
BLACK knight
SPM
Morello skrev:adagio skrev:Jajamen!
Har ägt:
Signalkablar:
Solar wind
BLUE heawen
Red dawn
Quattrofil
Valhalla
Högtalarkablar:
Flatline Gold
Red dawn
Frey
Har även testat:
BLACK knight
SPM
Har du testat Peter Belts proppskåpsolja?
adagio skrev:...även om det bara är placebo....eller?
sprudel skrev:Jag vet faktiskt inte, eller kommer snarare inte ihåg. Har lånat av vänner för att prova. Några var i olika färger beronde på hur bra de skulle vara, röd, gön osv. Är det Nordost?
Inget har utfallit till min belåtenhet då jag inte behövde tuna min setup. Den dyraste var väl en MIT signalkabel för kanske 10 papp!
Morello skrev:
hifikg skrev:Morello skrev:
Jag har testat Belts glittriga tejp, samma sort som man stripade Amazoner med i min ungdom. Har fortfarande Beltade skivor i min samling. Och ja, tejpen ger samma skillnad som ett par av Nordosts dyraste kablar jämfört med nästan vad som helst. Ingen alls.
MagnusÖstberg skrev:Borde jag det, och i så fall varför?
Flint skrev:MagnusÖstberg skrev:Borde jag det, och i så fall varför?
För att ha något att jämföra med, och berätta om här.
MagnusÖstberg skrev:Flint skrev:MagnusÖstberg skrev:Borde jag det, och i så fall varför?
För att ha något att jämföra med, och berätta om här.
Det sistnämnda är inte så intressant, och det förstnämnda är så jobbigt så jag hoppas Objektivisten kommer med goda argument först.
Flint skrev:MagnusÖstberg skrev:Flint skrev:För att ha något att jämföra med, och berätta om här.
Det sistnämnda är inte så intressant, och det förstnämnda är så jobbigt så jag hoppas Objektivisten kommer med goda argument först.
Njae, jag tycker att individens reaktion på olika "produkter" är synnerligen intressant. Det är en form av blindtest i sig.
MagnusÖstberg skrev:Flint skrev:MagnusÖstberg skrev:
Njae, jag tycker att individens reaktion på olika "produkter" är synnerligen intressant. Det är en form av blindtest i sig.
Kan hålla med om det, men just nu är det inte intressant för mig att delge något. Ids inte.
Harryup skrev:hifikg skrev:Morello skrev:
Jag har testat Belts glittriga tejp, samma sort som man stripade Amazoner med i min ungdom. Har fortfarande Beltade skivor i min samling. Och ja, tejpen ger samma skillnad som ett par av Nordosts dyraste kablar jämfört med nästan vad som helst. Ingen alls.
Betyder det att tejpen fungerar och därmed inte färgar ljudet?
mvh/Harryup
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster