Moderator: Redaktörer
genstruktur skrev:Bytes:
Finnes, ett par Sennhesier HD650.
Önskas, en minidsp. 2x4 hd eller någon större kanske?
smile skrev:Bytes.
MindDSP 2x4 kit.
Är inbyggd i en låda med Trafo och in/utgångskontakter
Dock är kontakterna dåliga och behöver bytas ut.
Antingen skickar jag med allt eller bara själva kretskortet.
Bytes mot någon form av supertweeters, diskantdrivers eller annat förslag!
Finns i Rimbo men kan tas med till uppsala efter överenskommelse.
Allternativt skickas.
juanth skrev:Bytes:
Jag har ett par Peerless SC-165 5,3 ohm i fantastiskt skick, spikraka spindlar. Sitter i original som baselement i OA116 och OA2212.
Jag vill byta mot ett par fina Peerless SC-165 8 ohm, någorlunda raka spindlar och utan skrap bör de vara.
Jag bor i Stockholm.
Bill50x skrev:Någon som gillar The Grateful Dead här?
Håller på och rensar bland mina filer och inser att jag nog aldrig kommer lyssna igen de album jag har med TGD. Det är 25 album plus samlingen Dick's Picks Vol 01-36 och The Complete Recordings from Fillmore East (11 cd). Totalt 62,1 GB.
Någon som vill ha innan jag slänger alltihopa?
/ B
Perfector skrev:Bill50x skrev:Någon som gillar The Grateful Dead här?
Håller på och rensar bland mina filer och inser att jag nog aldrig kommer lyssna igen de album jag har med TGD. Det är 25 album plus samlingen Dick's Picks Vol 01-36 och The Complete Recordings from Fillmore East (11 cd). Totalt 62,1 GB.
/ B
Samlar gärna på mig, trots att jag gav bort mitt ospelade ex av live at Fillmore east till en samlare för många år sedan.
Han kanske vill ha mer av dom.
Bill50x skrev:Perfector skrev:Bill50x skrev:Någon som gillar The Grateful Dead här?
/ B
Samlar gärna på mig, trots att jag gav bort mitt ospelade ex av live at Fillmore east till en samlare för många år sedan.
Har du någon ftp?
/ B
Perfector skrev:Bill50x skrev:Perfector skrev:Samlar gärna på mig, trots att jag gav bort mitt ospelade ex av live at Fillmore east till en samlare för många år sedan.
Har du någon ftp?
/ B
Nej tyvär inte.
Hur stor fil totalt är det?
http://www.sprend.com finns ju för skick av filer, men det är bara 2 Gb om man inte reggar sig.
Då skickar men som E-post och bara den som mottar mailet kan hämta filen och sedan tas den bort från deras server.
Bill50x skrev:Perfector skrev:Bill50x skrev:Har du någon ftp?
/ B
Nej tyvär inte.
Hur stor fil totalt är det?
http://www.sprend.com finns ju för skick av filer, men det är bara 2 Gb om man inte reggar sig.
Då skickar men som E-post och bara den som mottar mailet kan hämta filen och sedan tas den bort från deras server.
Fillmore East är 3,76 GB, allt tillsammans, som jag skrev, 62,1 GB.
Jag har Cute-ftp installerat, kan man konfigurera denna så andra får tillgång till mina filer?
/ B
Användare som besöker denna kategori: TommyW och 14 gäster