sportbilsentusiasten skrev:När skaffade du din Linn DS?
2013 eller 2014 tror jag. Så inte med barnsjukdomarna. Då hade jag absolut inte varit mest nöjd med den.
/m
Moderator: Redaktörer
sportbilsentusiasten skrev:När skaffade du din Linn DS?
Perfector skrev:
De där e så jäkla snyggt att man får gåshud ju.
Bygg och sälj sådana så kan bli en förmögen karl.
Ranefjord skrev:Också väldigt nöjd. Mest nöjd med Benchmark HGC DAC2 och Genelec 8040. Känns som väldigt hög kvalitet rakt igenom på dessa produkter.
Du tröttnade alltså på dom där obskyra högtalarna som du köpte någon gång för 10 år sedan?
Morello skrev:Frågan avsåg dock själva ljudanläggningen. - inte fonogram, soffor och dyl.
Ranefjord skrev:Du tröttnade alltså på dom där obskyra högtalarna som du köpte någon gång för 10 år sedan?
Det skulle man kunna säga. Jag äger modellen större idag
. Varför ha en stereo när man kan ha två?
Morello skrev:Ranefjord skrev:Du tröttnade alltså på dom där obskyra högtalarna som du köpte någon gång för 10 år sedan?
Det skulle man kunna säga. Jag äger modellen större idag
. Varför ha en stereo när man kan ha två?
Jag har också två ljudanläggningar - en i gillestugan och en - huvudanläggningen (med RS2000) - i vardagsrummet.
I gillestugan har jag ett par NHT 2,5 som drivs av AMP27+PRE25.
Jag avser dock anskaffa en tredje ljudanlggning att ha i arbetsrummet, där jag tillbringar väldigt mycket tid.
Denna tredje anläggning skall vara rörbestyckad.
Morello skrev:Moddad i vilket avseende undrar en nyfiken.
darkg skrev:Morello skrev:Moddad i vilket avseende undrar en nyfiken.
Det finns summariskt dokumenterat någonstans, inget i galvanisk kontakt med originalkretsen...
Morello skrev:Läser man ordentligt så ser man :
"Nu gäller det enbart EN pryl. Elektronik, kablar, högtalare etc.
Och den ska vara prisvärd."
gflar skrev:Mest nöjd just nu är jag med min Chromecast Audio, den blev riktigt stabil sen jag skaffade ethernet-adptern till den.
petersteindl skrev:I min setup är jag nöjd med utsikten i trädgården. Annars är jag nöjd med vinerna i vinkällaren. De ger en rofylld lyssning med stort välbehag.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 36 gäster