Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Coconutty
Maccis skrev:Kika hans omdömen, han har sålt några riktigt dyra saker.....
Maccis skrev:Tveksamt att han skulle skapat alla kontona för det, och handla av sig själv.....
Sluta vara så skeptisk och hylla små-entreprenörer istället!
Nattlorden skrev:Maccis skrev:Tveksamt att han skulle skapat alla kontona för det, och handla av sig själv.....
Sluta vara så skeptisk och hylla små-entreprenörer istället!
Vilken entreprenör? Det är ett konstprojekt eller en ren drift med oss andra där han sitter och garvar ändan av sig över.
Du tror väl inte på allvar att han svälte sig så byxorna ramlade av för att köpa monsterkabel en gång i tiden, trots han filmade tomt kylskåp?
rotel2 skrev:...är jag den enda här som tror att hifikg har ett eller flera fingrar med i spelet Coco att göra.
_Fredrik_ skrev:Riktigt trist att höra. Hoppas han fortsätter att vara aktiv i hifibranschen på annat sätt.
UrSv skrev:_Fredrik_ skrev:Riktigt trist att höra. Hoppas han fortsätter att vara aktiv i hifibranschen på annat sätt.
Ja, verkligen. Branschen behöver verkligen hans "verksamhet".
UrSv skrev:_Fredrik_ skrev:Riktigt trist att höra. Hoppas han fortsätter att vara aktiv i hifibranschen på annat sätt.
_Fredrik_ skrev:UrSv skrev:_Fredrik_ skrev:Riktigt trist att höra. Hoppas han fortsätter att vara aktiv i hifibranschen på annat sätt.
Gick den öppna dörren upp, eller behöver den en spark till kanske?
UrSv skrev:_Fredrik_ skrev:UrSv skrev:
Gick den öppna dörren upp, eller behöver den en spark till kanske?
Man kan aldrig påpeka det uppenbara tillräckligt ofta.
Maccis skrev:Kika hans omdömen, han har sålt några riktigt dyra saker.....
Tråkigt!
Han var/är en frisk fläkt.
rotel2 skrev:...är jag den enda här som tror att hifikg har ett eller flera fingrar med i spelet Coco att göra.
Hur som helst, kan jag inte förstå hur en del blir provocerade av denna "hemliga" man...
Practical jokes är kul!
hifikg skrev: Ingen ställer någonsin upp på ett blindtest. Aldrig. Inte ens Lasse.
Goldfinger skrev:hifikg skrev: Ingen ställer någonsin upp på ett blindtest. Aldrig. Inte ens Lasse.
Tycker du det är konstigt?
Är det vanligt att folk hoppar på sånt de är måttligt intresserade av?
Vill du sedan vara vänlig att definiera begreppet kabeltroende och exakt vad det betyder, jag finner nämligen uttrycket så otroligt flummigt att jag egentligen skulle vilja starta en tråd om detta ogenomtänkta begrepp.
Goldfinger skrev:Jag kan hålla med dig i ett sånt extremt fall, kan man ta extrema belopp vore det klädsamt om man kunde uppvisa en ljudlig skillnad i storlek därefter.
Däremot är debatter runt kablar ofta rätt enfärgade, att tex som regel hänvisa till bristen av offentliga positiva blindtestresultat.
Varför ser man inga sådana?
Då finns enligt forumpöbeln två alternativ, varken mer eller mindre.
Alt.1 Man vågar inte.
Alt.2 Man har testat men fått ett icke tilltalande resultat som man hellre mörkar.
Högst förklarligt varför trådarna går i rundgång från första sidan.
Användare som besöker denna kategori: Kalle_H och 19 gäster