Moderator: Redaktörer
mander skrev:Jag är intresserad av 4 lådor.
Aerob skrev:mander skrev:Jag är intresserad av 4 lådor.
Fler lådor än vad som finns kvar är redan reserverade så det är liten chans att det blir några över till dig. Men vi sätter dig på kölistan just in case!
Aerob skrev:Härligt att höra Cinder! Hoppas att alla andra som beställt lådor också känner sig nöjda, dom allra flesta bör väl ha mottagit sina lådor vid det här laget?
DorreN skrev:Aerob skrev:Härligt att höra Cinder! Hoppas att alla andra som beställt lådor också känner sig nöjda, dom allra flesta bör väl ha mottagit sina lådor vid det här laget?
Jag gick precis in på faktiskt för att skriva samma sak som Cinder precis skrivit. Maken till snyggt jobbat, inklusive leverans, emballage osv. Helproffsigt.
Tack för att jag fick vara med på detta gruppköp!
Cinder skrev:DorreN skrev:Aerob skrev:Härligt att höra Cinder! Hoppas att alla andra som beställt lådor också känner sig nöjda, dom allra flesta bör väl ha mottagit sina lådor vid det här laget?
Jag gick precis in på faktiskt för att skriva samma sak som Cinder precis skrivit. Maken till snyggt jobbat, inklusive leverans, emballage osv. Helproffsigt.
Tack för att jag fick vara med på detta gruppköp!
Det är bara att du lägger upp nån bild när du börjar få ihop de små
Murkas skrev: De kommer att fungera som surround-satelliter och har en hel del (typ kanske 50-100m) gammal kabel som husets tidigare ägare använde till sitt system. Han hade ett gäng Ino A2 som satelliter och hade dragit enkardelig kabel med väldigt liten area (antagligen mindre än 0,5mm2). Tror ni en sådan ledare funkar på typ 10-15m kabel? Jag känner mig väldigt tveksam, men tänkte testa innan jag börjar dra kabeln i alla fall för att höra efter om man kan höra någon skillnad...
Lennart skrev:Fråga, Vifa elementet finns i både 4 och 8 ohm. Är det kritiskt vilket man väljer och har glömt hur delningsfilterkomponenterna är designade?
/Lennart
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 236 gäster