Inte alls så vitt jag vet.
Jag delar din uppfattning därvidlag.
Och att inga andra än två specifika moderatorer reagerat nämnvärt på det jag skrev beror nog på att det helt enkelt var lika lita provocerande som det var avsett, inte alls alltså. Om det provocerade någon så ber jag dock om ursäkt, igen. Det var inte min mening, jag skriver ALDRIG troll-inlägg, alltså inlägg med avsikt att provocera. Det jag ville ha sagt var framförallt att samhällen inte har medvetanden, och den synpunkten är naturvetenskaplig. Och på det lade jag en filosofisk aspekt på det hela. Drog konsekvensen av det helt enkelt.
- - -
Men nu vill jag be om lite ordning i tråden tack.
On Topic i denna tråd är allt som har med Mälar-gös att göra, inklusive att det är ett sällskap där man inte bör betrakta sällskapet som en medveten organism. Mälar-GÖS är till för sina medlemmars skull, inte tvärtom. Och friheten är mycket stor. Hade just ett jättetrevligt Mälar-GÖS-möte med Skyeye!
Ett som förhoppningsvis kommer att vara till glädje för flera. Fast det beror ju förstås på vad för saker man tycker är kul...
Kul hade Sven och jag hur som helst, även om vi stundtals var lite frustrerade också, på modern teknik.
Vh, iö
Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).