Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Det börjar närma sig Arken - vilka ska till Göteborg?
Allt sedan 1994 har hifi-entusiaster vartannat år vallfärdat till Arkens hotell och konferensanläggning på Hisingen i Göteborg, men så inte 2016. När Göteborg Hifi-Show slår upp portarna klockan 10:00 lördagen 17 september, är det två hotell nere på stan som gäller: Elite Park Avenue samt Scandic Opalen, som båda var mässhotell även när mässan hölls för två år sedan. Tack och på eventuellt återseende säger vi till Arken, och så undrar vi om man kommer fortsätta säga Arken-mässan, ungefär som Dex-cupen i bandy fick fortsätta heta så även sedan den döpts om till SJ World Cup för en herrans massa år sedan...
Morello skrev:Aha, så den mässa som konkurrerade med Arken är den enda som finns kvar?
sportbilsentusiasten skrev:Jag ska dit som vanligt
JM skrev:Hänger gärna på. Samåkning från Stockholm?
JM
Morello skrev:sportbilsentusiasten skrev:Jag ska dit som vanligt
Kul, då ses vi. Vore ju kul om faktiskt-gubbarna kunde ses och svbinga en öl.
MichaelG skrev:Jag ska till mässan med min son som (nästan) är lika stor välljudsnerd som jag. Han har vid 20 års ålder en anläggning jag bara kunde drömma om i hans ålder. Så jag känner att jag tagit mitt faderliga ansvar och uppfostrat min son till att veta vad som är väsentligt i livet.
MichaelG skrev:Jag ska till mässan med min son som (nästan) är lika stor välljudsnerd som jag. Han har vid 20 års ålder en anläggning jag bara kunde drömma om i hans ålder. Så jag känner att jag tagit mitt faderliga ansvar och uppfostrat min son till att veta vad som är väsentligt i livet.
sportbilsentusiasten skrev:MichaelG skrev:Jag ska till mässan med min son som (nästan) är lika stor välljudsnerd som jag. Han har vid 20 års ålder en anläggning jag bara kunde drömma om i hans ålder. Så jag känner att jag tagit mitt faderliga ansvar och uppfostrat min son till att veta vad som är väsentligt i livet.
Bra!
Jag försöker göra likadant
Vallejos skrev:Om extra tid finnes så rekommenderar jag starkt ett besök på Radiomuseet i Göteborg. Det ligger i Lindholmen på hisingssidan.
Se mina bilder från museet här: viewtopic.php?f=9&t=64011
Länk till museet: http://wordpress.radiomuseet.se
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster