Moderator: Redaktörer
PerStromgren skrev:Jag rensade min mors källarförråd häromdagen och hittade ett par gamla högtalare med friska 9710:or i. Högst troligt 8-ohmare. Någon som behöver?
Bortskänkes mot transportkostnad eller hämtas i Karlstad.
Perfector skrev:PerStromgren skrev:Jag rensade min mors källarförråd häromdagen och hittade ett par gamla högtalare med friska 9710:or i. Högst troligt 8-ohmare. Någon som behöver?
Måste ju finnas Carlssonägare som behöver.
PerStromgren skrev:Perfector skrev:PerStromgren skrev:Jag rensade min mors källarförråd häromdagen och hittade ett par gamla högtalare med friska 9710:or i. Högst troligt 8-ohmare. Någon som behöver?
Måste ju finnas Carlssonägare som behöver.
Ja, en av dessa hörde just av sig, så de kommer nog till ett bra hem!
petersteindl skrev:PerStromgren skrev:Perfector skrev:Måste ju finnas Carlssonägare som behöver.
Är intresseradHar ett par gamla popboxar med usla andra element i som kan renoveras.
Med vänlig hälsning
Peter
petersteindl skrev:PerStromgren skrev:Perfector skrev:Måste ju finnas Carlssonägare som behöver.
Är intresseradHar ett par gamla popboxar med usla andra element i som kan renoveras.
Med vänlig hälsning
Peter
PerStromgren skrev:Jag rensade min mors källarförråd häromdagen och hittade ett par gamla högtalare med friska 9710:or i. Högst troligt 8-ohmare. Någon som behöver?
Adhoc skrev:Jodå, sådana burkar byggde farsan. Hornlådan var målad enligt den tidens klatschiga modefärgskombination; mörkbrunt+orange.![]()
(Rev i förra veckan ut något liknande gräsligt, en gammal skräpgarderob som ska renoveras. Nu ska det bli en "walk in closet" för tanten, undrar hur många decennier som passerar innan den döms ut i sin tur ... )
PerStromgren skrev:petersteindl skrev:PerStromgren skrev:
Med vänlig hälsning
Peter
Som du såg var du en aning sen, de får snart OA5:or att bo i. I Oslo, no less!
genstruktur skrev:genstruktur skrev:Bytes:
Finnes, ett par Sennhesier HD650.
Önskas, en minidsp. 2x4 hd eller någon större kanske?
Kan lägga till ett Rotel RB991 som jag också byter mot något kul.
LarsTruelsen skrev:En Cerwin Vega AT 12 Sub bytes bort mot ett par flaskor vin.
Omkantat för runt 2 år sen och väldigt sparsamt använd sen dess.
Bilder finns här: https://www.dropbox.com/sh/t0lh90ivcrsb ... 1c77a?dl=0
Hämtas i Knivsta.
OBS, basen är passiv.
LarsTruelsen skrev:Lite vårstädning på gång.
Har ett par SLS 10" basar monterat i 43 liters lådor, infräsning för sd-fötter finns, dock ingår inga fötter.
Skulle ville byta till ett par RCA från Ino Audio om möjligt, eller något spännande musik på cd eller LP.
Andra förslag är också välkomna.
Bilder på basarna finns här https://www.dropbox.com/sh/qkiz2zpdv3f0ft3/AADiAjnv3u2O5u6SdmBUEADva?dl=0
De finns i Knivsta.
DVD-ai skrev:Har en Sonos Connect ca 2år gammal men fungerar problemfritt och är i riktigt bra skick, jag byter den gärna mot en platta öl med upplägget 6st sorter och 4av varje.
Vettiga men inte alls nödvändigtvis dyra ölar av blandade tillverkare och det kan vara t.ex. IPA,APA,DIP,Ale, stout, porter och lager går alla bra, då är denna Connect din !
Du får naturligtvis komma och lämna plattan här hos mig också om du ska ha denna Sonus Connect (och stanna på en fika om du har lust ?)
Jag håller till ca 20minuter med bil (25min med buss) öster ut från Stockholm och område heter Gustavsberg.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster