Moderator: Redaktörer
Doofus skrev:Ja jag har inte så mycket till möjlighet, jag slutar ju 17:00Så 19 är precis vad jag hinner mäkta med !
AEKD skrev:Hur fungerar jury-rollen?
AndreasArvidsson skrev:AEKD skrev:Hur fungerar jury-rollen?
Man diskuterar och försöker nå konsensus. Om detta inte går så röstar man.
AEKD skrev:AndreasArvidsson skrev:AEKD skrev:Hur fungerar jury-rollen?
Man diskuterar och försöker nå konsensus. Om detta inte går så röstar man.
Aha, så inget superavancerat och vetenskapligt underlag skall tas fram med andra ord.
Jag vet ju vad jag tycker låter bra och sämre men är kanske olämpligt att ställa upp som jurymedlem med tanke på er mer gedigna erfarenhet.
AndreasArvidsson skrev:AEKD skrev:AndreasArvidsson skrev:Man diskuterar och försöker nå konsensus. Om detta inte går så röstar man.
Aha, så inget superavancerat och vetenskapligt underlag skall tas fram med andra ord.
Jag vet ju vad jag tycker låter bra och sämre men är kanske olämpligt att ställa upp som jurymedlem med tanke på er mer gedigna erfarenhet.
Nej det är helt subjektivt vad du föredrar.
Nej då, alla är välkomna!
PerStromgren skrev:Doofus skrev:Ja jag har inte så mycket till möjlighet, jag slutar ju 17:00Så 19 är precis vad jag hinner mäkta med !
Då tycker jag att vi helt enkelt börjar när du kommer!
AndreasArvidsson skrev:Ja, kommer bli riktigt skoj detta
Ingen av herrarna vill ha någon speciell ordning på sina låtar? På dropboxen så ligger de bara efter bokstavsordning nu.
Doofus skrev:Grattis frippe och tack alla för en trevlig afton! Kul med mer folk aekd, hoppas du gillade veteölen!
AndreasArvidsson skrev:Ja synd att du fick dist pga digital klippning.
Filmquiz gillar vi!
PerStromgren skrev:AndreasArvidsson skrev:Ja synd att du fick dist pga digital klippning.
Filmquiz gillar vi!
Speciellt vissa, som vinner!
bootstrap skrev:Låter som ni haft kul och trevligt utan mig igen! Det får vi ändra på till nästa gång
PerStromgren skrev:bootstrap skrev:Låter som ni haft kul och trevligt utan mig igen! Det får vi ändra på till nästa gång
Har inte du en massa OD-11:or och akustikskivor att visa upp? Hifi-fika kallas det.
Thzar skrev:Tisdagstips för att mjuka upp era stela gummikanter: Søren Lund (Jeff) - Ode To C64
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 57 gäster