Moderator: Redaktörer
Rydberg skrev:Bild tagen för ett par minuter sedan, ser smalare ut än vad det är, högtalarna står 46 grad isär, rummet är ca 5 meter brett.
[ Bild ]
AndreasArvidsson skrev:Morello skrev:AndreasArvidsson skrev:Jag har ingen helt ny bild, men ungefär så här ser det fortfarande ut:
[ Bild ]
Inte rädd att någon sätter en fot i basarna? Så låg placering och utan galler känns lite riskabelt.
Ingen fara. Bänken ovanför sticker ut ca 10cm så jag har aldrig vart nära basarna ens och elementen går ju inte hela vägen ned mot golvet. Dessutom så kommer folk med skor inte in här
Rydberg skrev:Bild tagen för ett par minuter sedan, ser smalare ut än vad det är, högtalarna står 46 grad isär, rummet är ca 5 meter brett.
[ Bild ]
Morello skrev:Tänkte mer lätt påstrukna gäster som dansar lite eller så.
Morello skrev:Jag tycker Pers och Rydbergs rum ser trevliga ut - där vill man sitta och spisa över ett glas vin tex.
BPM skrev:Nattlord.. Hmm.. Jag vet ju att den där bion rymmer en del rätt spännande prylar.. Men keeping the audience waiting for more är ju ett välbeprövat, fungerande koncept.
De gröna basarna tyckte jag var hemska första gången jag såg dem..men fan vet om de inte växer på en. Kan inte sträcka mig till att jag tycker de är speciellt snygga..men sjuuukt coola.
PerStromgren skrev:Va' kul att se en massa möblerade rum i stället för biorum! Ett tag trodde jag att jag var ensam om att högtalarna i vardagsrummet...
Trevligt! Sprudel, din snygghörna gillar jag extra mycket!
Morello skrev:PerStromgren skrev:Va' kul att se en massa möblerade rum i stället för biorum! Ett tag trodde jag att jag var ensam om att högtalarna i vardagsrummet...
Trevligt! Sprudel, din snygghörna gillar jag extra mycket!
Jag gillar skarpt att du inte har någon TV-djävul eller projektionsduk i ditt rum!
Morello skrev:Jo, jag vet att du har en TV-djävul, men inte i QUAD-rummet väl?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 17 gäster