Morello skrev:Vad jag menade är att med bra fonogram/musik behövs varken film eller TV
Det håller jag inte med om. Jag ser väldigt mycket på film och som tur var så är film och musik inget man behöver välja mellan.
Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Vad jag menade är att med bra fonogram/musik behövs varken film eller TV
AndreasArvidsson skrev:Morello skrev:Vad jag menade är att med bra fonogram/musik behövs varken film eller TV
Det håller jag inte med om. Jag ser väldigt mycket på film och som tur var så är film och musik inget man behöver välja mellan.
Morello skrev:Inspelad tidigt 10960-tal och faktiskt med riktigt hygglig ljudkvalitet.
Morello skrev:Trevligt rum Kasper - och härligt befriande att inte se en stor TV!
-Palle- skrev:Är det bilden som luras eller är rummet skevt?
kasper skrev:Morello skrev:Trevligt rum Kasper - och härligt befriande att inte se en stor TV!
Tack!
Ledsen om jag gör dig besviken, men så här kan det också se ut om man så önskar. Helt bildfritt är det mao inte.
[ Bild ]-Palle- skrev:Är det bilden som luras eller är rummet skevt?
Ha ha! Nja, det kanske vore läge att omförhandla hyran. Det är bara jag som inte fotar särskilt bra. Dock är takhöjden ca 70 cm i högra hörnet än det vänstra...
Nattlorden skrev:AndreasArvidsson skrev:Morello skrev:Vad jag menade är att med bra fonogram/musik behövs varken film eller TV
+1
Jag har nog fler filmer än jag har skivor i dagsläget....
Nattlorden skrev:Favoritfilmerna har jag säkert sett ett tjugotal gånger. Andra får det gå så lång tid mellan att man glömt storyn.
AndreasArvidsson skrev:Jag vet inte hur det är med er, men jag vill ha bra ljudkvalité när jag ser på film och jag har då inga planer på att skaffa två stycken lika bra anläggningar. I min värld är därför musik och film-tittande något som måste ske på samma plats och det har jag inte något emot direkt.
Nattlorden skrev:Morello skrev:Inspelad tidigt 10960-tal och faktiskt med riktigt hygglig ljudkvalitet.
Kan jag få låna din tidsmaskin någon gång?
sportbilsentusiasten skrev:Nattlorden skrev:Morello skrev:Inspelad tidigt 10960-tal och faktiskt med riktigt hygglig ljudkvalitet.
Varning du skulle inte trivas. Alla nad208 hade för länge sedan falerat bortom all möjlig reparation
sportbilsentusiasten skrev:Kul tråd!
Kan jag ladda upp en bild till inlägget från min iphone, hur?
Har läst FAQ o testat lite, utan lycka
sportbilsentusiasten skrev:Nattlorden skrev:Morello skrev:Inspelad tidigt 10960-tal och faktiskt med riktigt hygglig ljudkvalitet.
Varning du skulle inte trivas. Alla nad208 hade för länge sedan falerat bortom all möjlig reparation
Morello skrev:Varför inte resa tillbaka till Oscar Petersen, vinylspelare och rörslutsteg?
Nattlorden skrev:Morello skrev:Varför inte resa tillbaka till Oscar Petersen, vinylspelare och rörslutsteg?
För att jag aldrig hört talas om nämnda person?
Morello skrev:Nattlorden skrev:Morello skrev:Varför inte resa tillbaka till Oscar Petersen, vinylspelare och rörslutsteg?
För att jag aldrig hört talas om nämnda person?
Hoppsan, Peterson skall det stå.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster