Moderator: Redaktörer
-Palle- skrev:Eller jäkligt feta högtalarkablar!
Martin_Dewens skrev:-Palle- skrev:Eller jäkligt feta högtalarkablar!
Det var vad jag tänkt ha dem till.
Fast de gör nog mer nytta som nätkablar, med tanke på skärmen.
genstruktur skrev:Ett par Sennheiser HD650 bytes mot något XXX S-ordet borttaget / Per.
genstruktur skrev:Ett par Sennheiser HD650 bytes mot något XXX S-ordet borttaget / Per.
genstruktur skrev:genstruktur skrev:Ett par Sennheiser HD650 bytes mot något XXX S-ordet borttaget / Per.
XXX-ordet? Vilket då?
De är bort nu i alla fall!
darkg skrev:genstruktur skrev:genstruktur skrev:Ett par Sennheiser HD650 bytes mot något XXX S-ordet borttaget / Per.
XXX-ordet? Vilket då?
S-ordet! Inte skänkes.
PerStromgren skrev:darkg skrev:genstruktur skrev:
XXX-ordet? Vilket då?
S-ordet! Inte skänkes.
Herrarna behagar driva med en stackars redaktör. De kan i längden straffa sig.
DVD-ai skrev:Jag har en slimsize hembio receiver Marantz nr1604 som jag inte använder längre och kan tänka mig att byta den mot något latjo(volymen på fjärren har givit upp, tyvärr...)
Dessutom har jag 6st Ino a1 modell förr förra, och "dom ser ut som dom gör", inte fula men ej hellr i sina bästa dar
Dessa vill jag också byta mot något lika latjo!!!
Jag kan tänka mig t.ex. något av följande för både receiver och surround och kanske något mellan åt något av hållen beroende på sådär...
2st ino w104x
Benchmark DAC1
Annan bra DAC ?!?!?!
Annat kul, element eller filter men helst båda till ett par Ino piP ?!
Aja kom med förslag
Mixon skrev:Fyra kraftiga oanvända stålhandtag (för infällt montage) i mattsvart skänkes. Yttermått 220x162x65 mm. Finns i Sollentuna.
DVD-ai skrev:DVD-ai skrev:Jag har en slimsize hembio receiver Marantz nr1604 som jag inte använder längre och kan tänka mig att byta den mot något latjo(volymen på fjärren har givit upp, tyvärr...)
Dessutom har jag 6st Ino a1 modell förr förra, och "dom ser ut som dom gör", inte fula men ej hellr i sina bästa dar
Jag kan tänka mig t.ex. något av följande för både receiver och surround och kanske något mellan åt något av hållen beroende på sådär...
2st ino w104x
Benchmark DAC1
Annan bra DAC ?!?!?!
Aja kom med förslag
Nu är samtliga 6st a1 borta, kvar är då alltså marantz hembio receivern
Martin_Dewens skrev:Jag letar efter 2 EP2500 eller 2 EP4000(Det är ju samma steg).
Bytes mot ett T-amp TA2400 MK-X, och ett Deton A-350 MAX (dual mono). Eventuellt ett par pilsner i mellanskillnad.
DVD-ai skrev:DVD-ai skrev:Jag har en slimsize hembio receiver Marantz nr1604 som jag inte använder längre och kan tänka mig att byta den mot något latjo(volymen på fjärren har givit upp, tyvärr...)
2st ino w104x
Benchmark DAC1
Annan bra DAC ?!?!?!
Aja kom med förslag
Nu är samtliga 6st a1 borta, kvar är då alltså marantz hembio receivern
hi_pot skrev:Har ett PA steg från Bose som jag byter mot ett annat steg utan fläktar för drivning av en eller flera basar. Hypex moduler eller annat godis går bra.
Det är ett Bose 1800 Series VI.
Levererar 2x700W i 4 ohm eller 1x1400W i 4 ohm.
Skicket är riktigt bra, bara lite repor på undersidan men inget i fronten eller uppsidan.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster