Moderator: Redaktörer
EvilBoo skrev:Någon som vill ha ett Sentec PA8? Steget startar och spelar ur båda kanalerna. Hämtas i Bälinge utanför Uppsala.
Stranne skrev:Jag är ute efter ett par högtalare till grabbens rum.
Egentligen tänker jag ett par ganska små golvare, idealet vore nåt i stil med AE-109. Typ QRS 500 vore också intressant även om de gränsar till att vara för stora. Eller varför inte ett par små Cerwin Vega VS10 ed?
Inga stora krav på välljud men jag vill inte ha Proson, Dynavoice etc.
Stativare med lite drag funkar också.
Jag har säkert lite av varje att byta med - ett Sentec EC-8 (tror jag det heter - kan kolla noggrannare), ett bra Pioneer kassettdäck (kollar modellbeteckning om det är intressant), 7,5m bra signalkabel 3xRCA, nån gammal DVD-spelare, ett par mupps-element, fyra mupps-lådor (finns i Sthlm nånstans), ett par 3" Tangband bredbandselement, en flaska whisky eller vad som passar...
darkg skrev:Jag har ett par Dali 104 som verkar vara ungefär vad du söker. Dock i Kristianstad.
Stranne skrev:Min önskan om byte ovan är fortfarande aktuell förresten!
peterh skrev:Vilken tätort är det ?
misanplass skrev:peterh skrev:Vilken tätort är det ?
Mitt inlägg var avsett för Stranne endast. Sorry att jag var otydlig. Skulle skickat honom ett PM istället.
Stranne skrev:Nu har jag fått mina högtalare så min annons gäller inte längre. Tack misanplass! Nu får vi se om de blir en julklapp eller om jag inte kan hålla mig så länge...
HenrikTornquist skrev:Stranne skrev:Nu har jag fått mina högtalare så min annons gäller inte längre. Tack misanplass! Nu får vi se om de blir en julklapp eller om jag inte kan hålla mig så länge...
Återkom gärna med lyssningsintryck. Kompisen har ett par som han är jättenöjd med, förutom att kanterna har ruttnat.
enJohn skrev:Inget superfynd kanske, men Elgiganten säljer Chromecast Audio för 290kr, vilket är en hundring under ordinarie pris.
/en john som köpte en
Användare som besöker denna kategori: FalloutBoy och 15 gäster