Rille skrev:Och mitt i allt kommer Frugan in med en upphälld öl och säger "varsågod, jag byter på Emelie, sitt kvar du framför stereon". Jag har nog gjort något rätt..
Eller så missade du piken grovt...

Moderator: Redaktörer
Rille skrev:Och mitt i allt kommer Frugan in med en upphälld öl och säger "varsågod, jag byter på Emelie, sitt kvar du framför stereon". Jag har nog gjort något rätt..
Nattlorden skrev:Rille skrev:Och mitt i allt kommer Frugan in med en upphälld öl och säger "varsågod, jag byter på Emelie, sitt kvar du framför stereon". Jag har nog gjort något rätt..
Rille skrev:Nattlorden skrev:Rille skrev:Och mitt i allt kommer Frugan in med en upphälld öl och säger "varsågod, jag byter på Emelie, sitt kvar du framför stereon". Jag har nog gjort något rätt..
Hahaha nejdå Nattlorden min fru är fantastisk! Och jag ska vara (och är) förbaskat glad att jag hittat henne.
Rille skrev:Rosa i och vit ur fas. Monomätt.
Jag undrar över svackan mellan 50 och 100hz.
Det har enl min vän Anders aldrig låtit så här bra hos mig.
Rille skrev:Japp CR80..
Men det har inte gett utsläckningar/svag nivå vid delning förut med varken 2 el 4 basar. Eller hur menar du?
Rille skrev:Jag använder en lätt moddifierad Klark Teknik DN410. Jag har kopplat bort shelvingfiltrena på ingången som begränsar bandbredden nedåt. Jag sätter nog en slant på att jag EQat lite snett och brett, och inte på att CR80 filtret ställer till med jäkelskaper.
Rille skrev:Jäklar nu ser jag, det är PEQn som tar lite brett och påverkar kurvan mellan 50-100hz. När jag hittat pcikortet för att koppla ihop mitt ljudkort till datorn så blir det till att mäta upp EQn så att det blir exaktare inställt. Det var så jag var tvungen att göra sist också. En PEQ är en suverän sak, MEN den måste ställas in med mäthjälp. Annars gissar man ofta friskt har jag märkt..
Martin_Dewens skrev:Jag tycker att bilden blev jvlgt bra, med tanke på att du fottat en skärm.
philipbtz skrev:Slutna basar for the win!
Rille skrev:Nattlorden skrev:Rille skrev:Och mitt i allt kommer Frugan in med en upphälld öl och säger "varsågod, jag byter på Emelie, sitt kvar du framför stereon". Jag har nog gjort något rätt..
Hahaha nejdå Nattlorden min fru är fantastisk! Och jag ska vara (och är) förbaskat glad att jag hittat henne.
nuffe skrev:Rille skrev:Nattlorden skrev:
Jag tror hon hittade dig!!
Damerna väljer vem som FÅR välja dem...
Henrik
DVD-ai skrev:Kuligt när det händer
Har ingen brud kommit förbi och sagt när jag lyssnar
Användare som besöker denna kategori: Kurben och 221 gäster