Mayro skrev:Beg runt 100000 kr... Men det som är dyrast är elektroniken som krävs att få dom att sjunga riktigt..
OT: Är de så usla, alltså?
Moderator: Redaktörer
Mayro skrev:Beg runt 100000 kr... Men det som är dyrast är elektroniken som krävs att få dom att sjunga riktigt..
Hetsporren skrev:Mayro skrev:Beg runt 100000 kr... Men det som är dyrast är elektroniken som krävs att få dom att sjunga riktigt..
Nattlorden skrev:Slutsats: misslyckas man i konstruktionen så höjer man priset, så tror folk det skall vara så.
Haakan_W skrev:det är manligt å köpa det man tycker är bra utan att låta sig påverkas av andras åsikter
Nattlorden skrev:Slutsats: misslyckas man i konstruktionen så höjer man priset, så tror folk det skall vara så.
Mayro skrev:Nattlorden skrev:Slutsats: misslyckas man i konstruktionen så höjer man priset, så tror folk det skall vara så.
Om du tror Mr Linquitz tillhör dom som "misslyckas" i konstruktionen är du nog väldigt ounderättad om vad som är vad inom hifivärkldens stora konstruktörer min vän. Mycket ounderättad faktiskt..
Mayro skrev:Hetsporren skrev:Mayro skrev:Beg runt 100000 kr... Men det som är dyrast är elektroniken som krävs att få dom att sjunga riktigt..
Om du kan för en gång skull försöka betee dig lite seriöst så skall jag försöka ge dig svar. Men försök nu vara seriös är du snäll..
Dom befinner sig i en så klart högre nivå troligen mot dom referencer du har
Mayro skrev:Jag försöker vara trevlig o bemöts ändå konsekvent med otrevlighet..
Mayro skrev:Om du tror Mr Linquitz tillhör dom som "misslyckas" i konstruktionen är du nog väldigt ounderättad om vad som är vad inom hifivärkldens stora konstruktörer min vän. Mycket ounderättad faktiskt..
Hetsporren skrev:Mayro skrev:Jag försöker vara trevlig o bemöts ändå konsekvent med otrevlighet..
Trevlig? Som man bäddar...

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 40 gäster