Morello skrev:
Jag skulle gissa på spektakulärt snarare än bra och korrekt.
Helt korrekt är det säkert inte men det är heller inget jag strävar efter, jag föredrar att ha roligt istället för att jaga korrekthet.
Mvh
Moderator: Redaktörer
Morello skrev:
Morello skrev:
paradigm skrev:Med det vill jag ha sagt, att det där med korrekthet, inte säger så mycket, såvida man inte har en avspelningsutrustning som motsvarar det ljudteknikern hörde i studion, eller har jag missat något.
Nattlorden skrev:paradigm skrev:Med det vill jag ha sagt, att det där med korrekthet, inte säger så mycket, såvida man inte har en avspelningsutrustning som motsvarar det ljudteknikern hörde i studion, eller har jag missat något.
Man kan ju vilja spela upp det man själv mixat på anläggningen.Vilket jag skall gå och göra nu.
mats31 skrev:Det är nog kanske första gången vi tycker lika om något, Mayro![]()
Bara en iakttagelse i största välmening.![]()
![]()
/M
adzer skrev:nästan alla verkar ju tycka att IÖ har det bästa ljudet, men finns det inga bilder så man kan se hur allt är uppställt och vad han använder för prylar för att driva och koppla ihop högtalarna?
Material skrev:Stax Lambda
Material skrev:Stax Lambda på någon Denon CD i början av nittiotalet, HiFiklubben i jönköping. Jag stod med öppen mun och bara glodde tills han mer eller mindre lyfte lurarna av mig...
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 27 gäster