Moderator: Redaktörer
Johan_Lindroos skrev:Har du fyrkantiga högtalarelement?
Alexi skrev:Johan_Lindroos skrev:Har du fyrkantiga högtalarelement?
Hur tänker du nu?
Michael skrev:Har du tänkt att bitarna (tänker främst hål) görs manuellt eller i cnc-maskin?
Aerob skrev:Kör du teakolja och osmo hårdvax? Vad är syftet om man får fråga? Osmo står bra på egna fötter, teakoljan i grunden misstänker jag bara gör att faneret blir mörkare. Mitt råd, ska du köra Osmo hårdvax så kör på enbart det!
Bjorn_ skrev:skyller på autocorrect
darkg skrev:(Stålull stenull)Bjorn_ skrev:skyller på autocorrect
Jag blev faktiskt lite osäker. Det borde väl egentligen kunna fungera att polera / fin-finslipa med minelarull... och i och med vätska utan så mycket damm. Brandsäkert också. Inga små rostande rester.
Alexi skrev:darkg skrev:(Stålull stenull)Bjorn_ skrev:skyller på autocorrect
Jag blev faktiskt lite osäker. Det borde väl egentligen kunna fungera att polera / fin-finslipa med minelarull... och i och med vätska utan så mycket damm. Brandsäkert också. Inga små rostande rester.
Trollull ska det vara!
[ Bild ]
darkg skrev:Alexi skrev:darkg skrev:(Stålull stenull)
Trollull ska det vara!
[ Bild ]
Ja, fin stålull är gängse, jag gick rekognoserade en bit utanför boxen!
darkg skrev:(Stålull stenull)Bjorn_ skrev:skyller på autocorrect
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster