På din andra fråga har jag inget svar än

Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Ja, det föranledde det här inlägget![]()
På din andra fråga har jag inget svar än
bootstrap skrev:Tjenixen gökar.
Det blir tyvärr inget battle den 25e feb.
Jag är sjuk sedan en tid tillbaka och det vill inte riktigt ge med sig. Så jag har helt enkelt inte orkat förbereda för battlet, och jag vet helt enkelt inte när jag kommer ha orkan för det just nu. Så vi väntar lite till och förhoppningsvis blir det av mycket snart.
Men HEM blir av
PerStromgren skrev:bootstrap skrev:Tjenixen gökar.
Det blir tyvärr inget battle den 25e feb.
Jag är sjuk sedan en tid tillbaka och det vill inte riktigt ge med sig. Så jag har helt enkelt inte orkat förbereda för battlet, och jag vet helt enkelt inte när jag kommer ha orkan för det just nu. Så vi väntar lite till och förhoppningsvis blir det av mycket snart.
Men HEM blir av
Trist. Säg åt doktorn på skarpen, så här kan vi inte ha det!
petersteindl skrev:Krya på dig. Det är många som åkt på en slags influensa som inte riktigt fungerar som tidigare års influensor.
Empa skrev:Planer för 2017?
Att börja bygga biorummet
Bootstrap: krya på dig och hälsa frugan att hon gjorde ett bra jobb
bootstrap skrev:Hej kära gökare.
Vi gör ett nytt försök för surround-battle. 8 april, en lördag. Hur kan ni andra?
[ Bild ]
petersteindl skrev:bootstrap skrev:Hej kära gökare.
Vi gör ett nytt försök för surround-battle. 8 april, en lördag. Hur kan ni andra?
[ Bild ]
Är den där bilden tagen hemma hos dig?
bootstrap skrev:Hej kära gökare.
[ Bild ]
hifikg skrev:bootstrap skrev:Hej kära gökare.
[ Bild ]
Är inte hunden rumsren än? När den blir det kan du lägga på mattorna o ta fram Carlsson-högtalarna, så slipper du en massa bråte
Användare som besöker denna kategori: Erahjar och 24 gäster