Moderator: Redaktörer
darkg skrev:Om man har ett kunnigt nätverk till hands är det inte självklart att Google är det första man provardet är inte nödvändigtvis ett oreflekterat val.
Aerob skrev:Ihop med lite andra saker till en faktisktian har jag även byggt några mupps-lådor och passade då på att göra några extra i samma veva. Så, för den som missade förra rundan finns det inom kort preliminärt 24 lådor. Först till kvarn gäller, anmäl intresse i tråden så hojtar jag till när lådorna är klara.
MagnusÖstberg skrev:Aerob skrev:Ihop med lite andra saker till en faktisktian har jag även byggt några mupps-lådor och passade då på att göra några extra i samma veva. Så, för den som missade förra rundan finns det inom kort preliminärt 24 lådor. Först till kvarn gäller, anmäl intresse i tråden så hojtar jag till när lådorna är klara.
Kan du slå en signal, 073-522 8708
Det gäller 12 lådor, men med lite justering.
letor skrev:Hej var hos Ingvar på demo i veckan och det gjorde inte att man blev mindre intresserad av ljud.
Läste om dessa igår och deras kapacitet.
Jag anmäler intresse för 8 st lådor.
Mvh Rickard
Aerob skrev:MagnusÖstberg skrev:Aerob skrev:Ihop med lite andra saker till en faktisktian har jag även byggt några mupps-lådor och passade då på att göra några extra i samma veva. Så, för den som missade förra rundan finns det inom kort preliminärt 24 lådor. Först till kvarn gäller, anmäl intresse i tråden så hojtar jag till när lådorna är klara.
Kan du slå en signal, 073-522 8708
Det gäller 12 lådor, men med lite justering.
Jag försöker slå en signal imorgon
Purre skrev:6 st utav intresse här! Dock blir det svårt att få ihop matematiken med 12+8+6 = 24...
Damn you Magnus!
LzM skrev:Magnus, jag är klart intresserad av de resterande 6 st !
carpelux skrev:Magnus, om det blir så skulle jag vilja anmäla intresse för 6 st. Vilken färg rör det så i så fall om?
carpelux skrev:Tackar, det låter jättebra. Färgen blir perfekt!
carpelux skrev:Tackar, det låter jättebra. Färgen blir perfekt!
MagnusÖstberg skrev:carpelux skrev:Tackar, det låter jättebra. Färgen blir perfekt!
Då var de ekonomiskt uppbokade!
Finns det några kvar hos aerob så råder jag alla att hoppa på - lådorna är verkligen fina.
LzM skrev:Magnus, jag är klart intresserad av de resterande 6 st !
Aerob skrev:Purre skrev:6 st utav intresse här! Dock blir det svårt att få ihop matematiken med 12+8+6 = 24...
Ja, som du själv räknat ut så finns det bara fyra lådor kvar! Men jag antecknar ditt intresse, kan ju bli ett avhopp eller en ändring...
Purre skrev:Fått napp på 4st från förra köpet så bör gå att få ihop det
Purre skrev:Aerob skrev:Purre skrev:6 st utav intresse här! Dock blir det svårt att få ihop matematiken med 12+8+6 = 24...
Ja, som du själv räknat ut så finns det bara fyra lådor kvar! Men jag antecknar ditt intresse, kan ju bli ett avhopp eller en ändring...Purre skrev:Fått napp på 4st från förra köpet så bör gå att få ihop det
Jag tar de fyra sista. Då får jag 8 totalt med de 4 jag blev erbjuden. Osäker på om alla kommer användas dock men det är en annan historia.
MagnusÖstberg skrev:LzM skrev:Magnus, jag är klart intresserad av de resterande 6 st !
Är du fortfarande intresserad, eller skall jag släppa loss dem?
LzM skrev:MagnusÖstberg skrev:LzM skrev:Magnus, jag är klart intresserad av de resterande 6 st !
Är du fortfarande intresserad, eller skall jag släppa loss dem?
Skickar PM nu, är inte här inne så ofta längre.
MagnusÖstberg skrev:Det ter sig som att jag har 8 stycken lådor som är lackade grå-vitt över.
De säljs till behövande för 175 riksdaler styck, men det är alla eller ingen som gäller.
Frakt tillkommer för lata. Skriv hör/skicka PM
Stef skrev:Ni som byggt färdig era MUPPS, kör ni med LCR filter a la orginal artikeln? Med eller utan serie konding? Om med, vilket värde? Har sett 330uF blivit nämnt.
Stämmer det att volymen är ca 1.5 liter?
Är tillslut på gång att betälla komponter. Rollade lådorna idag![]()
Mvh Stefan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster